Pages

Thursday, February 27, 2014

Cameras

HH sure enough last night a bunch of cameras got ripped down and thrown out, but I'm not sure if all the outside ones were removed.
Got to thinking that elchadad might have financed this losing venture (this isn't the first time - they've even had hidden cameras installed)  from the new million dollar grant given for the security of the Ukrainian Jews - either way the money didn't come from his pocket and he's responsible for stealing from the public HY.
Na Nach Nachma Nachman MeUman

security cameras are presently being put up around the perimeter of the holy tomb of Na Nach Nachma Nachman MeUman!

HH

the peoples here at the tomb are not very happy about this, and they are saying that it is not going to happen, although I'm not sure if they are saying this regarding the actual tomb or even these being put up outside.

Great blessings of Na Nach Nachmu Nachman Meuman!

         

Revolution in Uman and Ukraine

The holy tomb is the root of the world and there are parallels throughout the world to what goes here. Just as the peoples local to the tomb gained, to a certain extent, certain autonomy from the charlatan rabbis, so the people of Ukraine got rid of the totalitarian monarchy. And just as the incumbents have between them some very big lowlifes, so too we have here people that still promote shuvu ....

Wednesday, February 26, 2014

No despair

HH a few hours ago someone offered $10 for the recital of the tikun haklali for eli w. who was just convicted of embezzling over 200 million dollars I turned down the offer but when I about 8-9 people saying the prayers I said let's see the power of Rabbainu who revealed that there is a thing that reverses everything to good,  and without any fanfare or pay I said the prayers...
NNNNM!

Uman - the capital of the Ukrainian revolution - and all revolution for that matter

HH without saying names, one of the highest people in the new government of the Ukraine is a Jewish guy who was at the holy tomb of Na Nach Nachma Nachman MeUman about two years ago, where he had the merit of saying the Tikun haklali. While he was there our good friend Yisroel Barzel/Elchadad (perhaps one of the most influential in bringing down shuvu bunim after he was pillaged and beaten and escaped with his life) took note of this poor souls nd wished to encourage and uplift him so Yisroel reassured this fellow that he would rise to greatness. This fellow became the principle mouthpiece for the expression of the revolution. This I heard in much greater detail from z.c.
Na Nach Nachma Nachman MeUman!

Tuesday, February 25, 2014

רוח הקודש של הזמיר!! !

ב"ה לפני כמה שנים חברינו מיכאל הזמיר עשה שיר "אופה אופה אופה אופה רבי נחמן בירופה" ולא הבנתנו הלוא רבינו באוקראינה .... ועכשיו כבר מתחיל לקחת מובן.... מחיים חזין

Thursday, February 20, 2014

ההילולא של הנועם אלימלך

ב"ה היום ההילולא של הנואם אלימלך שנתן לנו את הצעטיל הקטן. צעטיל זה יידיש עבור פתק... ובו יש לו הדרכה מאוד קיצוני בעבודת השם. ולמשל הוא כותב שם שכאשר האדם מתנסה המעצר הרע, שיציג בכל כוחו הכנעני החיתי האמורי הפריזי החיוי והיבוסי והגרגשי וינצל.
אז ב"ה יש לנו את הפתק הקדוש עם ר"ח אותיות בגמטריא עם הכולל צעטיל. ואנו שרים נ נח נחמ נחמן מאומן!! !

Wednesday, February 19, 2014

הבבא סאלי אמר שבפתק יש סודות של בריאת העולם

ב"ה כך סיפרה לי אשה אחת באומן שפעם היתה אומרת תהילים אצל רבי שמעון בר יוחאי והספר תהלים היה עליו נ נח אז אשה שם אמרה שהיא הבת של אביגיל הבת של הבבא סאלי ושמע ממנו שבפתק יש סודות של בריאת העולם. כך הוא תמצית הסיפור ששמעתי באריכות. נ נח נחמ נחמן מאומן!

Action at the Tzion

ב"ה בבקר כתבתי פה דברים קצת בטעות אז מחקתי ופה אכתוב מחדש ב"ה.  מאיזה סיבה אלדד והפועל שלו יונה כהן שכרו חברה שומרים מאלו שהיו פה בזמן הוועד הראשון הידועים לפשע. הורשע גדול רחמנא ליצלן אז על כל פנים היה בתנאי שהראש שלהם לא יגיע אכן בבקר הוא כן הגיע אז היו קצת דיבורים אז השומרים הזמינו המשטרה שעולה איזה לפחות $10000 והם באו עם נשק וקסדורים כאילו להפגנה של מורידה חזקה בקיצור ראו שאין כלום ואז היה וויכוח שהוכיחו שהראש החברה הוא הידוע והזמינו אותו והוא לא בא. ועכשיו אפילו דוד הלפרין שהוא פה מטעם הרבנים בבקשת אלדד טוען שאם השומרים האלו ימשיכו להיות פה אז הוא מתפטר. 

Monday, February 17, 2014

ציון רבינו נ נח נחמ נחמן מאומן

ב"ה אתמול בערב חיים בן יוסף הביא פועל ודוד הלפרין ויצמן רבני וניקו את הציון מכל רכוש פרטי ואיימו שאף אחד יחזיר. אחר כך נחמן הנל אמר שכל אחד יכול לדבר עם דוד הנל שמוכן לעזור ויש אפשרות שישכיר דירה. עכשיו מדברים על כל מיני חוקים ומשפטים. ולעומתם היו הרבה צעקות וכדומה.
נ נח נחמ נחמן מאומן! !!

Thursday, February 13, 2014

In between the aliyos of the Torah reading -- the shoresh and root of half time and inter-inning entertainment

HH
There is a holy custom amongst the Nanach, that in between the aliyos (people called up to partake personally in the communal reading of the Torah scroll) there is wild singing and dancing. So recently I realized that this must be the shoresh -  root of all the entertainment that goes on between innings and at halftime....

Great blessings of Na Nach Nachmu Nachman Meuman!

           

New Nanach Graffiti

HH Earlier I posted about the mesiras Nefesh of aw to put these up.

Wednesday, February 12, 2014

פירוש המשנה הראשונה במסכת בבא בתרא דף ב. על פי תורת רבינו הקדוש נ נח נחמ נחמן מאומן

בבא בתרא

משנה ריש מסכת. דף ב. (ונמצא בחק לישראל, פרשת כי תשא, יום רביעי).

השתפין שרצו לעשות מחצה בחצר, בונין את הכתל באמצע. מקום שנהגו לבנות גויל, גזית, כפיסין, לבנים, בונים, הכל כמנהג המדינה. בגויל, זה נותן שלשה טפחים, וזה נותן שלשה טפחים. בגזית, זה נותן טפחים ומחצה, וזה נותן טפחים ומחצה. בכפיסין, זה נותן טפחים, וזה נותן טפחים. בלבנים, זה נותן טפח ומחצה וזה נותן טפח ומחצה. לפיכך אם נפל הכתל המקום והאבנים של שניהם, ע"כ.

השתפין, זה בחי' השם יתברך והצדיק, ששמו משותף בשם השם כמובא בדברי רבינו (תורה סז, ובאמת כל הלומד תורה לשמה נעשה שותף להש"י בבריאת העולם, ולאמר לציון עמי אתה א"ת עמי אלא עמי, וכן בקידוש ליל שבת, ועוד), ולקמן (בבא בתרא דף עה:) א"ר שמואל בר נחמני אמר ר' יוחנן ג' נקראו על שמו של הקב"ה ואלו הן צדיקים ומשיח וירושלים. והנה שלמה המלך היה צדיק והיה גם כן משיח השם, משוח למלך. ולכן א"ש ששמו מרומז פה בראשי תיבות של המשנה, ה'שתפין ש'רצו ל'עשות מ'חצה. והנה בסופי תיבות, שרצו' לעשות' מחצה' בחצר' – תורה. והענין, כי מצינו במסכת יבמות (דף כא.) ז"ל רב יהודה אמר מהכה (קהלת יב) אזן וחקר תקן משלים הרבה, ואמר עולא אמר רבי אלעזר קודם שבא שלמה היתה תורה דומה לכפיפה שאין לה אזנים עד שבא שלמה ועשה לה אזנים, הרי שהתורה הקדושה ממש נשלמה על ידי שלמה המלך בענין זה, ובודאי זה שייך לבבא בתרא, השער האחרון, שמתחיל בשער הראשון, בבא קמא, עם המזיקים להבדל מהם, ושוב ברכישת הנכסים ושמירתן, ומסיים בעריכת הנכסים, כמובא בלקוטי מוהר"ן (תורה ז) מהמכילתא, ז"ל יכול יהיו התלמידים לומדים ואינם מבינים, תלמוד לומר אשר תשים לפניהם, ערכם לפניהם כשלחן ערוך, ע"כ. ובכלל העריכה זה הגדרים והסייגים שעשה. ובעיקר, נטילת ידים, עירובין, ושניות.

הרי שמשנתינו מרמז לנו על מי שרוצה ללכת בדרך של שלמה המלך להיות שתף להשי"ת בעשיית גדרים, שרוצה לעשות מחצה בחצר, חצר זה בחינת הבטן (כן מפורש בחידוש ר' משה דוד וואלי לפרשת תרומה), ששם נעשים הבירורים, שדוחים את הג' קליפות קשות לגמרי, ובקליפת נגה שם יש מקום לעשות גדרים לקדש במה שמותר. (חצר, ח"צ בא"ת ב"ש – ס"ה, סהר. וכן אם תקח מחצה מ"חצר" נשארת ב"קצה", בהתחלת גבול הקדושה, כמובא שקצ"ה זה ג' פעמים אדנ"י).

בונין את הכתל באמצע, הכתל, שינה המשנה מלומר סתם מחיצה, אלא כותל, שהוא תל שהכל פונים בה, בגוונים של שם השם – כ"ו, כמבואר בתורה כה. שהוא הענין לצאת מהדמיונות שזה עיקר הס"א כידוע.

באמצע, זה בחי' השמחה כמבואר בלקוטי מוהר"ן (תורה כד) שאי אפשר להשיג אור אין סוף שהוא אמצע דעלמא רק על ידי שמחה, שהעיקר בעשיית גדרים שלא תגרום ח"ו לעצבות ומרה שחורה, וזה מעיקר חכמת שלמה, כמבאור בלקוטי מוהר"ן (ל:ד) שחכמה שלמה תלוי על יציאה מהעצבות והחשך של תאוות ממון, שעל ידי זה זוכים לאור הפנים של חכמה.

מקום שנהגו לבנות וכו' הכל כמנהג המדינה, התחיל במקום שנהגו וסיים במנהג המדינה, ונראה שמקום שנהגו, זה ענין של עבודת השם יתברך שהוא יתברך מקומו של העולם, ומנהג המדינה זה מרמז על המחשבות זרות, והכל כמנהג המדינה, דהיינו איפה שרואים שמתגברים המחשבות זרות, ידוע ששם המקום צריכים למסור את הנפש בעבודת השם, כמבואר בלקוטי מוהר"ן (תורה כו).

וענין הששה טפחים לכותל לכאו' הוא ענין שלמות תקון הברית כמבואר בלקוטי מוהר"ן בסוד כוונת המילה (תורה סג) שלצדיק יש ששה כנפים המכונים טפחים ע"ש. וזה נותן שלשה וזה נותן שלושה, כי כך הוא הקדושה, תחלתו השתדלות וסופו מתנה (מסילת ישרים פרק כו), שהאדם מקדש את עצמו מלמטה מקדשין אותו מלמעלה (מדרש רבה פרשת נשא י') הנאמר על הנזיר (שעשה גדר להזיר, וגם התורה עשו לו גדרים כדלקמן).

והארבע דרגות בענין האבנים (ועיקר אבנים זה אותיות התפלה בחי' אש"ת, אבנים שלמות תבנה, אדנ"י שפתי תפתח), נראה שזה הארבע מדרגות במדת הנקיות, שהוא השמירה על המצוה בתכלית השלמות, ודוקא בענין המדה הזו המסילת ישרים (פרק יא) מסביר איך שהתורה הקדושה בעצמה עשה גדירה וסייג להנזיר של יכשל בענבים, ועל כן שפיר יש לומר שעיקר הענין של גדרים בכלל, שייך למדת הנקיות. ובמדת הנקיות (פרק י) הרמח"ל מביא מחז"ל (מדרש רבה, וזהר) מענין הד' מלכים, דוד אסא יהושפט וחזקיה, מאן דשאיל דא לא שאיל דא, שדוד שהיה נזהר לגמרי היה שואל מהש"י ארדוף אויבי ואשיגם וכו' (והרמח"ל מביא את הפסוק של ארחץ בנקיון כפי, שהוא ממש ענין של נטילת ידים), ואסף לא היה שומר כל כך ועל כן פחד קצת וביקש רק לרדוף, ויהושפט ביקש שרק ישיר, וחזקיה בקש שלא יעשה כלום רק ישכב, והשם יתברך שלך מלאכים שרדף האויב והרגם.

אם נפל הכתל המקום והאבנים של שניהם, י"ל שזה הענין המבואר בתורה כה, שכל פעם שעולים למדרגה חדשה הקליפות והדמיונות מתגברים מחדש, בין לזה העליון, ובין לזה שלמטה ממנו שהרים את העליון בהכנסו הוא התחתון למקומו של העליון, שוב מתעוררים מחדש אותן הקליפות והדמיונות השייכים לאותה המדרגה, אע"פ שהראשון כבר הכניע אותם, חוזרים ונעורים. אז אם נפל הכותל, דהיינו התיקון להדמיונות כמבואר שם, וזה על ידי שחזרו ונעורו על ידי שמי שהוא חדש עלה לאותה המדרגה, אז שניהם, יש להם לשוב לתקן את הכותל.


Great blessings of Na Nach Nachmu Nachman Meuman!

                     

Monday, February 10, 2014

ב"ה הוא באמת עשה עבודה יפה במסירות נפש

ב"ה כתבנו למעלה שהוא חטף מכות וכו' אבו הוא הספיק לעשות שלושה נ נח יפות בככר אשרי חלקו!

ב"ה לא מצאתי האנשים של המשמרת

ב"ה אחד אומר שזה באמת איש אחד עם סרטן שעוד לא הספיק להגיע. ויש אומרים שבא עם איזה ליווי, יש אומרים עבריינים ויש אומרים חרדים,  אבל תכלית לא שמענו כלום.
נ נח נחמ נחמן מאומן

ב"ה שמעתי שכבר הגיעו כמה חברה מטעם הרבנים --- משמרת צניעות וקדושה

ב"ה -- הם ידאגו על דברים של צניעות שהם מעבר לתחומי ב"ה, וגם שלא יהיו עושים את הציון הקדוש לזולה...

זה הקיצור של הדבר, ופה מתחיל ענינים.

ובאמת אפילו קודם ששמעתי מביאתם, כל היום היה בעל הגנים מטעמים אחרים וא"א לכתוב הכל.

Great blessings of Na Nach Nachmu Nachman Meuman!

             

מלאכת נ נח!

ב"ה

תמו. כתוב בעשרת הדברות, ששת ימים תעבוד ועשית כל מלאכתך, שבעצם יש לדרוש, מלאכת ך' (כמו שמצינו בכוונות למנחה בשבת לכוון על מאתך היא מנוחתם, מאת ך' שהוא הכתר, וכן לע"ד יש לכוון באתה חונן לאדם דעת, חננו מאת-ך', כתר, חכמה...), מלאכת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ואכן מלאכתך בא"ת ב"ש: יכתלאל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.


Great blessings of Na Nach Nachmu Nachman Meuman!

Sunday, February 9, 2014

Mesiras Nefesh to put up Nanach graffiti

HH a.w. got caught last night tagging Nanach by a guard of the tomb who grabbed him and beat him. But aw industrialy took the brutes name tag BH.
The tomb really should have large Nanach signs adorning every holy inch. We especially want to see enormous neon Nanach signs. Until then we must suffer the exile under the brazeness of the followers of the charlatan rabbis.
NNNNM!

The final solution - Na Nach Nachma Nachman MeUman

BH one of the most fundamental books of Breslov is Likutay Eitzos - a collection of advice/remedies /solutions. A more popular expanded version was put together by R' Shimshon Barski a grandson of R' Nachman. Many breslovers felt that this book was most vital for the times and they spoke of how it brought renewal and vitality to breslov. However the people running the main printing were against... so there was a small strife. A letter was written by one of the opposes attempting to show how there really was only room and reason for his position and he writes that being that breslov is the heart and root of all creation the strife could result in the lower levels into very serious wrath GF. Even though peace was achieved not long afterwards the Jews were tried to be put to the final solution HY.

Saba also said that the Holocaust could have been caused by the pain the opposers gave to Rabbi Yisroel Karduner.

Wednesday, February 5, 2014

שבעה קני המנורה השלוחים של המוח עולים לנ נח.

ב" לא מלבד שכל אחד כלול בכולם יכלול בעשר - 7*7*10 עם הכולל בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.
כל אחד בהוי"ה של שם ע"ב חוץ מהפה בחינת מלכות פה בשם ב"ן עם השבעה כוללים בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן! !!

ב"ה ציון רבינו הקדוש נחלק לג' בסוד הש "ב אשת האיש כי נביא הוא

החלק של הבית מדרש בפנים בבחינת בית. חלק העזרת נשים בחינת שדה כידוע מהרמח"ל ששדה בחינת נוקבא של הצדיק וכן תמיד השכינה מכונה שדה - חקל תפוחין קדישין. והחלק בחוץ בכניסה לחצר בחינת הר!

Why do you gotto go down before you go up?! Na... Nach

HH


This is the 5th article in the holy awesome book Rejuvenation of the Soul:




When a person needs to rise from level to level,  he must experience a descent before the elevation, because the descent is for the purpose of the ascent.

Now here's a little chidush from Simchale Nanach: the Hebrew here doesn't seem to be correct, literally it reads: the descent is the epitome/purpose of the ascent, which is backwards. So it seems to me that Rabbainu is saying that the descent that is necessary prior to an ascent, is in effect the achievement of reaching the lowest point of the new level one is ascending to, so even though it seems that one has descended, in reality this is just the beginning of the new level. That is don't think that the descent is kind of arbitrary, a person needs to get thrown down and taste the dust before rising, as can readily be understood from the verse in Proverbs (Chapter 18), before honor one is humbled, so Rabbainu reveals that the humbling is in fact the entry level of the higher level.

Monday, February 3, 2014