ב"ה
עיין במסכת בכורות דף מו: ז"ל תא שמע אין מעידים אלא על פרצוף פנים עם החוטם, תני עד החוטם, תא שמע פדחת בלא פרצוף פנים, פרצוף פנים בלא פדחת, אין מעידין עד שיהו שניהם עם החוטם...
ה'חוטם ת'א ש'מע פ'דחת ב'לא
ראשי תיבות התשפ"ב - וזה תא שמע, כי לא כיסוי את האזנים....
ועל פי דרכינו נבדוק שנת תשפ"ג, במסכת חולין דף קמא.:
והכא היינו טעמא משום דקסבר שלח מעיקרא משמע, תא שמע גנב וגזלן ישנן בכלל מלקות דברי רבי יהודה, והא הכא דלאו שניתן לעשה הוא וכו'
מ'עיקרא מ'שמע ת'א ש'מע ג'נב - תשפ"ג!
(וכן יש רמז לשנת תשפ"ד, מתיבת ד'קסבר עד תא שמע)
רמז חזק שבעזה"י הרשעים שעשו כל הבעל הגן, וגנבו וחמסו וכו' עם השקרונה ילקו.
נ נח נחמ נחמן מאומן
No comments:
Post a Comment
Thank G-d for Na Nach!!!