Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Friday, September 13, 2019

פרשת כי תצא - רמזים על רבינו הקדוש נ נח נחמ נחמן מאומן

ב"ה

כי תצא


כא:י כי תצא למלחמה על איביך, תצ"א בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ועיין מש"כ בפירוש הכתובה של הרמח"ל.
הראשי תיבות של: למלחמה על איביך ונתנו ע"ה בגמטריא נ נח.

כא:יא וראית בשביה אשת יפת תאר וחשקת בה ולקחת לך לאשה. יפת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: ולקחת לך לאשה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: בשביה אשת יפת תאר וחשקת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:יב והבאתה אל תוך ביתך וגלחה את ראשה ועשתה את צפרניה. אל תוך בגמטריא לקוטי מוהר"ן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: והבאתה אל תוך ביתך, וכן של: אל תוך ביתך וגלחה , עם הח' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. ועשתה, עם האותיות, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: והבאתה אל תוך ביתך וגלחה את ראשה ועשתה ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:יז והסירה את שמלת שביה מעליה וישבה בביתך ובכתה את אביה ואת אמה ירח ימים ואחר כן תבוא אליה ובעלתה והיתה לך לאשה. הראשי תיבות של: שביה מעליה וישבה בביתך ובכתה, בגמטריא נ נח נחמ נחמן. הראשי תיבות של: אמה ירח ימים ואחר כן תבוא אליה ובעלתה והיתה לך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: אביה ואת אמה ירח ימים, עם הה' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: כן תבוא אליה ובעלתה, עם הד' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: וישבה בביתך ובכתה את אביה ואת אמה ירח, בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:יד והיה אם לא חפצת בה ושלחתה לנפשה ומכר לא תמכרנה בכסף לא תתעמר בה תחת אשר עניתה. הראשי תיבות של: חפצת בה ושלחתה לנפשה ומכר לא תמכרנה בכסף, עם הח' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: תמכרנה בכסף, עם הד' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: לנפשה ומכר לא תמכרנה בכסף לא תתעמר, וכן של: ומכר לא תמכרנה בכסף לא תתעמר בה, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: והיה אם לא חפצת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: חפצת בה ושלחת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד של: תמכרנה בכסף לא תתעמר בה תחת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:טו כי תהיין לאיש שתי נשים האחת אהובה והאחת שנואה וילדו לו בנים האהובה והשנואה והיה הבן הבכר לשניאה. הראשי תיבות של: תהיין לאיש שתי נשים האחת, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: שני נשים האחת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה. והאחת שנואה, עם התיבות והכולל, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:טז והיה ביום הנחילו את בניו את אשר יהיה לו לא יוכל לבכר את בן האהובה על פני בן השנואה הבכר. הראשי תיבות של: לו לא יוכל לבכר את בן האהובה, בגמטריא נ נח. את בן האהובה, עם הי' אותיות ג' תיבות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: את בן האהובה על פני בן השנואה הבכר, בגמטריא נחמן. פני בן השנואה הבכר בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כא:יז כי את הבכר בן השנואה יכיר לתת לו פי שנים בכל אשר ימצא לו כי הוא ראשית אנו לו משפט הבכרה. פי שנים ע"ה = נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: כי את הבכר בן השנואה יכיר לתת לו פי שנים בכל אשר ימצא לו כי הוא ע"ה בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. בכל אשר בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. יכיר לתת ע"ה בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן. הוא ראשית אנו, עם התיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: לתת לו פי שנים בכל, עם הה' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: כי את הבכר בן השנואה יכיר לתת לו, עם הח' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד של: הבכר בן השנואה יכיר לתת לו פי שנים בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. כי את הבכר בן השנואה בגמטריא הפתקא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:יח כי יהיה לאיש בן סורר ומורה איננו שמע בקול אביו ובקול אמו ויסרו אתו ולא ישמע אליהם. הראשי תיבות של: יהיה לאיש בן סורר ומורה בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: לאיש בן סורר, עם הג' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של איננו שמע בקול אביו ובקול אמו, וכן של: שמע בקול אביו ובקול אמו ויסרו, בגמטריא נחמן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של בן סורר ומורה איננו שמע בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כא:יט ותפשו בו אביו ואמו והוציאו אתו אל זקני עירו ואל שער מקמו. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: ותפשו בו אביו ואמו והוציאו ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן. אותיות היסוד של: ואמו והוציאו אתו אל זקני בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד של: זקני עירו ואל שער מקומו בגמטריא רבי נחמן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: שער מקמו, עם הד' אותיות וב' תיבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:כ ואמרו אל זקני עירו בננו זה סורר ומרה איננו שמע בקלנו זולל וסבא. הסופי תיבות של: שמע בקלנו זולל וסבא ע"ה בגמטריא נ נח. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: סורר ומרה איננו שמע ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד של: בננו זה סורר ומרה איננו שמע, וכן של: זה סורר ומרה איננו שמע בקלנו, עם הו' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. בננו בגמטריא נ נח.

כא:כא ורגמהו כל אנשי עירו באבנים ומת ובערת הרע מקרבך וכל ישראל ישמעו ויראו. כל אנשי בגמטריא תי"א סימנים שיש בלקוטי מוהר"ן קמא ותנינא. עירו בגמטריא רפ"ו סימנים בלקוטי מוהר"ן קמא, ובמגמטריא נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: ורגמהו כל אנשי עירו באבנים ומת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: ובערת הרע מקרבך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל.

כא:כב וכי יהיה באיש חטא משפט מות והומת ותלית אתו על עץ. הראשי תיבות של: ותלית אתו על עץ ע"ה בגמטריא נחמן (וידוע הספד האריז"ל על הרמ"ק שמי שחסר משפט מות ומת, תולים על חטא עץ הדעת). הראשי וסופי תיבות של: משפט מות, עם התיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: יהיה באיש חטא משפט בגמטריא נ נח ע"ה.

כא:כג לא תלין נבלתו על העץ כי קבור תקברנו ביום ההוא כי קללת אלקים תלוי ולא תטמא את אדמתך אשר י' אלקיך נתן לך נחלה. תלין ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. תלוי ולא , עם הז' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. נתן לך, עם התיבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. הראשי תיבות של: העץ כי קבור תקרנו ביום ההוא כי, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: ביום ההוא כי קללת אלקים, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: קללת אלקים תלוי ולא תטמא את אדמתך אשר, בגמטריא פתקא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: כי קבור תקברנו ביום ההוא כי בגמטריא נ נח. אותיות היסוד של: כי קבור תקברנו ביום ההוא כי קללת אלקים, בגמטריא נחמן. הראשי וסופי תיבות של: תקברנו ביום ההוא כי, עם הח' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כב:א לא תראה את שור אחיך או את שיו נדחים והתעלמת מהם השב תשיבם לאחיך. הראשי וסופי תיבות של: תשיבם לאחיך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: את שור אחיך או את שיו נדחים בגמטריא פתקא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: שיו נדחים והתעלמת מהם, עם הד' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. שור אחיך, עם הז' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: נדחים והתעלמת מהם השב, בגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: והתעלמת מהם, עם הד' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: והתעלמת מהם השב תשיבם לאחיך, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כב:ב ואם לא קרוב אחיך אליך ולא ידעתו ואספתו אל תוך ביתך והיה עמך עד דרש אחיך אתו והשבתו לו. ידעתו ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ואספתו בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי תיבות של: תוך ביתך והיה עמך עד דרש בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: ביתך והיה עמך עד בגמטריא נחמן. הראשי תיבות של: ואספתו אל תוך ביתך והיה עמך, עם הו' אותיות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. דרש אחיך, עם הז' אותיות וב' תבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: לא קרוב אחיך אליך ולא ידעתו, בגמטריא נחמן. הראשי תיבות של: קרוב אחיך אליך, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: ולא ידעתו ואספתו אל תוך ביתך והיה עמך, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: והיה עמך עד דרש אחיך אתו, בגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה.

כב:ג וכן תעשה לחמרו וכן תעשה לשמלתו וכן תעשה לכל אבדת אחיך אשר תאבד ממנו ומצאתה לא תוכל להתעלם. הראשי וסופי תיבות של: תאבד ממנו ומצאתה לא בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: לכל אבדת אחיך, עם הו' אותיות וג' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: לשמלתו וכן תעשה לכל אבדת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: אשר תאבד ממנו ומצאת לא תוכל להתעלם, בגמטריא רפ"ו סימנים שיש בלקוטי מוהר"ן קמא, ובגמטריא נחמן מאומן ע"ה. לחמרו ע"ה בגמטריא נחמן מאומן.

כב:ד לא תראה את חמור אחיך או שורו נפלים בדרך והתעלמת מהם הקם תקים עמו. הראשי תיבות של: אחיך או שורו נפלים בדרך בגמטריא נ נח נחמ נחמן. הקם, עם הג' אותיות, בגמטריא נחמן. תקים, עם האותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן, עם ב' כוללים. הסופי תיבות של: אחיך או שורו נפלים בדרך והתעלמת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: או שורו נפלים בדרך והתעלמת מהם הקם בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: והתעלמת מהם, עם הד' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:ה לא יהיה כלי גבר על אשה ולא ילבש גבר שמלת אשה כי תועבת י' אלקיך כל עשה אלה. הסופי תיבות של: גבר שמלת אשה כי תועבת י' אלקיך כל ע"ה בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן. שמלת אשה בגמטריא הפתק נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:ו כי יקרא קן צפור לפניך בדרך בכל עץ או על הארץ אפרחים או ביצים והאם רבצת על האפרחים או על הביצים לא תקח האם על הבנים. כי יקרא קן בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: בכל עץ או על הארץ בגמטריא נחמן. תקח האם בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן, עם ב' כוללים. האם על, עם התיבות, בגמטריא נחמן. הבנים ע"ה בגמטריא נ נח.

כב:ז שלח תשלח את האם ואת הבנים תקח לך למען ייטב לך והארכת ימים. הסופי תיבות של: האם ואת הבנים תקח, עם הד' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: לך למען ייטב לך והארכת, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: לך למען ייטב, וכן של: למען ייטב לך, בגמטריא נ נח ע"ה. אותיות היסוד של: את האם ואת הבנים תקח לך, עם הו' אותיות, בגמטריא נחמן ע"ה. תקח לך, בגמטריא לקוטי מוהר"ן, עם התיבות.

כב:ח כי תבנה בית חדש ועשית מעקה לגגך ולא תשים דמים בביתך כי יפל הנפל ממנו. הראשי תיבות של: תבנה בית חדש ועשית מעקה לגגך ולא, וכן של: בית חדש ועשית מעקה לגגך ולא תשים, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. ועשית בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה כנ"ל. הראשי וסופי תיבות של: ולא תשים דמים בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: חדש ועשית מעקה ולא ע"ה בגמטריא נחמן. אותיות היסוד של: לגגך ולא תשים דמים בביתך כי יפל, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. ועשית מעקה לגגך, עם הי"ג אותיות והכולל, בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:ט לא תזרע כרמך כלאים פן תקדש המלאה והזרע אשר תזרע ותבואת הכרם. הראשי תיבות של: פן תקדש המלאה הזרע אשר, וכן של: המלאה הזרע אשר תזרע, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: תזרע כרמך כלאים פן תקדש המלאה, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: המלאה הזרע אשר תזרע ותבואת הכרם בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן. הזרע אשר, עם התיבות, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן. כרמך, עם האותיות והכולל, בגמטריא נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: פן תקדש המלאה הזרע אשר תזרע, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:י לא תחרש בשור ובחמר יחדו. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של כל הפסוק, עם הה' אותיות, בגמטריא נחמן מאומן. ובחמר יחדו ע"ה בגמטריא נחמן מאומן.

כב:יא לא תלבש שעטנז צמר ופשתים יחדו. הסופי תיבות של: תלבש שעטנז צמר ופשתים יחדו בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: שעטנז צמר ופשתים יחדו, עם הד' אותיות, בגמטריא נ נח.

כב:יב גדלים תעשה לך על ארבע כנפות כסותך אשר תכסה בה. הראשי תיבות של: גדלים תעשה לך על ארבע כנפות כסותך אשר, עם הח' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. תכסה בה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: ארבע כנפות כסותך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: ארבע כנפות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:יג כי יקח איש אשה ובא אליה ושנאה. כי יקח בגמטריא נחמן. ובא אליה ושנאה בגמטריא רבינו נחמן ע"ה. ושנאה בגמטריא רבי נחמן, עם התיבות.

כב:יד ושם לה עלילת דברים והוצא עליה שם רע ואמר את האשה הזאת לקחתי ואקרב אליה ולא מצאתי לה בתולים. והוצא בגמטריא נ נח. לקחתי, עם האותית, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. ואקרב אליה בגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה. ולא מצאתי לה בתולים, עם הד' תיבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן אני נ נח נחמן מאומן ע"ה. הראשי תיבות של: דברי והוצא עליה שם רע בגמטריא פתק. הראשי תיבות של: שם רע ואמר את האשה הזאת לקחתי ואקרב בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: ושם לה עלילת דברים והוצא עליה, וכן של: לה עלילת דברים והוצא עליה שם, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: ואמר את האשה הזאת לקחתי ואקרב אליה ולא מצאתי לה בתולים בגמטריא הפתקא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: הזאת לקחתי ואקרב אליה ולא מצאתי לה, בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:טו ולקח אבי הנערה ואמה והוציאו את בתולי הנערה אל זקני העיר השערה. ולקח, עם הד' אותיות, בגמטריא נחמן. אבי, ראשי תיבות, ישראל בער אודסר. העיר בגמטריא נחמן מאומן. השערה בגמטריא פתק. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: בתולי הנערה אל זקני העיר השערה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:טז ואמר אבי הנערה אל הזקנים את בתי נתתי לאיש הזה לאשה וישנאה. הראשי תיבות של: אבי הנערה אל הזקנים את בתי ננתי לאיש הזה לאשה וישנאה, עם הי"א אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: ואמר אבי הנערה אל הזקנים את בתי נתתי לאיש הזה, בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: אל הזקנים את בתי נתתי ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן אומן.

כב:יז והנה הוא שם עלילת דברים לאמר לא מצאתי לבתך בתולים ואלה בתולי בתי ופרשו השמלה לפני זקני העיר. העיר בגמטריא נחמן מאומן כנ"ל. הוא שם, עם התיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן. הראשי תיבות של: דברים לאמר לא מצאתי, עם הד' אותיות, בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: לא מצאתי לבתך בתולים ואלה, בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: לאמר לא מצאתי לבתך בתולים ואלה בתלוי בתי ופרשו, בגמטריא נחמן. ואלה בתולי ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:יח ולקחו זקני העיר ההוא את האיש ויסרו אתו. העיר בגמטריא נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של כל הפסוק ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:יט וענשו אתו מאה כסף ונתנו לאבי הנערה כי הוציא שם רע על בתולת ישראל ולו תהיה לאשה לא יוכל לשלחה כל ימיו. הראשי תיבות של: וענשו אתו מאה כסף ונתנו לאבי הנערה בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: ישראל ולא תהיה לאשה לא יוכל, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: וענשו אתו מאה כסף ונתנו, עם הה' אותיות, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: בתולת ישראל ולא תהיה לאשה לא יוכל לשלחה, עם הח' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: על בתולת ישראל ולו תהיה לאשה לא יוכל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. כי הוציא שם, עם הט' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: ישראל ולו תהיה לאשה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כב:כ ואם אמת היה הדבר הזה לא נמצאו בתולים לנערה. ואם אמת, עם התיבות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. לנערה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מע"ה. הסופי תיבת של כל הפסוק ע"ה בגמטריא רבי נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: ואם אמת היה הדבר הזה לא נמאו בתולים, עם הח' אותיות, בגמטריא נ נח ע"ה.

כב:כא והוציאו את הנערה אל פתח בית אביה וסקלוה אנשי עירה באבנים ומתה כי עשתה נבלה בישראל לזנות בית אביה ובערת הרע מקרבך. פתח, עם הג' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. הראשי תיבות של: באית אביה וסקלוה אנשי עירה באבנים ומתה כי, בגמטריא נ נח. עירה בגמטריא נחמן מאומן. הראשי תיבות של: באבנים ומתה כי עשתה נבלה, וכן של: ומתה כי עשתה נבלה בישראל, בגמטריא נחמן. הסופי תיבות של: בית אביה וסקלוה אנשי עירה באבנים ומתה כי עשתה נבלה ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: ובערת הרע מקרבך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. הראשי וסופי תיבות של: אביה ובערת הרע, עם הג' תיבות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: אביה ובערת הרע מקרבך, עם הד' תיבות והכולל, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:כב כי ימצא איש שכב עם אשה בעלת בעל ומתו גם שניהם האיש השכב עם האשה והאשה ובערת הרע מישראל. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: ימצא איש שכב עם אשה ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד של: עם האשה והאשה ובערת הרע מישראל בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: והאשה ובערת הרע בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כב:כג כי יהיה נערה בתולה מארשה לאיש ומצאה איש בעיר ושכב עמה. מארשה, עם הה' אותיות והכולל, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. ומצאה, עם הה' אותיות והכולל, בגמטריא נחמן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: יהיה נערה בתולה מארשה לאיש ומצאה, וכן של: נערה בתולה מארשה לאיש ומצאה איש, עם הכולל, בגמטריא נ נח נח נחמ נחמן מאומן. לאיש ומצאה, עם הט' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כג:א לא יקח איש את אשת אביו ולא יגלה כנף אביו. לא יקח בגמטריא נחמן ע"ה. הסופי תיבות של: אשת אביו ולא יגלה כנף בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: כנף אביו ע"ה בגמטריא נ נח. אביו ולא יגלה, עם הג' תיבות והכולל, בגמטריא נ נח.

כג:ח לא תתעבר אדמי כי אחיך הוא לא תתעב מצרי כי גר היית בארצו. הראשי תיבות של: לא תתעב מצרי כי ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כג:ט בנים אשר יולדו להם דור שלישי יבא להם בקהל י'. הראשי תיבות של: יולדו להם דור שלישי יבא בגמטריא נ נח נחמ נחמן. הסופי תיבות של: בנים אשר יולדו להם דור, עם הה' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כג:י כי תצא מחנה על איביך ונשמרת מכל דבר רע. תצא בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. הסופי תיבות של: תצא מחנה על איביך ונשמרת מכל, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: מחנה על איביך ונשמרת מכל דבר רע, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: תצא מחנה על, עם הו' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן.

כג:יג ויד תהיה לך מחוץ למחנה ויצאת שמה חוץ. ויד תהיה לך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. מחוץ, עם הד' אותיות, בגמטריא נחמן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: ויד תהיה לך מחוץ למחנה ויצאת ע"ה בגמטריא נ נח. אותיות היסוד של: ויד תהיה לך מחוץ למחנה ויצאת שמה ע"ה בגמטריא נחמן. הראשי וסופי תיבות של: ויד תהיה לך ע"ה בגמטריא ליקוטי מוהר"ן.

כג:טו כי י' אלקיך מתהלך בקרב מחנך להצילך ולתת איביך לפניך והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך. היה מחניך בגמטריא נחמן. מתהלך בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן, עם ד' כוללים. הראשי תיבות של: בקרב מחנך להצילך ולתת איביך לפניך בגמטריא נ נח ע"ה. הסופי תיבות של: מחנך להצילך ולתת איביך לפניך והיה, וכן של: להצילך ולתת איביך לפניך והיה מחניך, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: להצילך ולתת איביך לפניך והיה מחניך קדוש, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: לפניך והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר ושב, וכן של: והיה מחניך קדוש ולא יראה בך ערות דבר ושב מאחריך, עם הי' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: מחניך קדוש ולא יראה, עם הח' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כד:ד לא יוכל בעלה הראשון אשר שלחה לשוב לקחתה להיות לו לאשה אחרי אשר הטמאה כי תועבה הוא לפני י' ולא תחטיא את הארץ אשר י' אלקיך נתן לך נחלה. נתן לך, עם התיבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. בעלה ע"ה בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: לו לאשה אחרי אשר הטמאה כי תועבה הוא, וכן של: לאשה אחרי אשר הטמאה כי תועבה הוא לפני, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: לא יוכל בעלה הראשון, בגמטריא רפ"ו סימנים שיש בלקוטי מוהר"ן קמא. הסופי תיבות של: יוכל בעלה הראשון אשר, בגמטריא נחמן מאומן. הסופי תיבות של: תחטיא את הארץ בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כד:יח וזכרת כי עבד היית במצרים ויפדך י' אלקיך משם על כן אנכי מצוך לעשות את הדבר הזה. הסופי תיבות של: היית במצרים ויפדך י' אלקיך, עם הה' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי תיבות של: וזכרת כי עבד היית במצרים ויפדך בגמטריא נ נח ע"ה. הראשי תיבות של: במצרים ויפדך י' אלקיך משם על כן, בגמטריא נחמן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: מצוך לעשות ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: היית במצרים ויפדך י', עם הד' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: כי עבד היית במצרים ויפדך י' אלקיך משם על כן אנכי מצוך, עם הי"ב אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כד:כא כי תבצר כרמך לא תעולל אחריך לגר ליתום ולאלמנה יהיה. הראשי תיבות של: לא תעולל אחריך לגר ליתום, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: לא תעולל אחריך, עם הו' אותיות וג' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ליתום, עם הה' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ב והיה אם בן הכות הרשע והפילו השפט והכהו לפניו כדי רשעתו במספר. בן הכות, עם הו' אותיות וב' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: אם בן הכות ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: הכות הרשע והפילו השפט והכהו במגטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: הכות הרשע והפילו בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: הרשע והפילו השפט והכהו לפניו כדי ע"ה בגמטריא נ נח. רשעתו, עם הה' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ה כי ישבו אחים יחדו ומת אחד מהם ובן אין לו לא תהיה אשת המת החוצה לאיש זר יבמה יבא עליה ולקחה לו לאשה ויבמה. ולקחה בגמטריא נחמן ע"ה. כי ישבו, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן. הסופי תיבות של: אחים יחדו ומת אחד מהם ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: ובן אין לו לא ע"ה בגמטריא נ נח.

כה:ז ואם לא יחפץ האיש לקחת את יבמתו ועלתה יבמתו השערה אל הזקנים ואמרה מאן יבמי להקים לאחיו שם בישראל לא אבה יבמי. הסופי תיבות של: את יבמתו ועלתה יבמתו השערה אל הזקנים בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

כה:יב וקצתה את כפה לא תחוס עינך. כפה, עם הג' ואתיות, בגמטריא נ נח. הראשי וסופי תיבות של: לא תחוס בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של כל הפסוק בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:יז זכור את אשר עשה לך עמלק בדרך בצאתכם ממצרים. הסופי תיבות של: זכור את אשר עשה לך עמלך בדרך בצאתכם, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן, עם ג' כוללים. וכן בצאתכם ממצרים, עם הי"ב אותיות. הראשי וסופי תיבות של: זכור את אשר עשה לך עמלק, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן אני נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:יח אשר קרך בדרך ויזנב בך כל הנחשלים אחריך ואתה עיף ויגע ולא ירא אלקים. הראשי תיבות של: קרך בדרך ויזנב, בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: כל הנחשלים אחריך ואתה עיף ויגע, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: אחריך ואתה עיף, עם הג' אותיות, בגמטריא נ נח. קרך בדרך, עם הז' אותיות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. ויזנב בך כל ע"ה בגמטריא נחמן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: קרך בדרך ויזנב בך כל הנחשלים אחריך, וכן של: ויזנב בך כל הנחשלים אחריך ואתה, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. אותיות היסוד של: כל הנחשלים אחריך ואתה עיף ויגע ולא, עם הז' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:יט והיה בהניח י' אלקיך לך מכל איביך מסביב בארץ אשר י' אלקיך נתן לך נחלה לרשתה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח. נתן לך, עם התיבות, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן כנ"ל. הראשי תיבות של: לרשתה תמחה את זכר עמלק מתחת השמים, וכן של: תמחה את זכר עמלק מתחת השמים לא, וכן של: את זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: והיה בהניח ה' אלקיך לך מכל איביך, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: בארץ אשר ה' בגמטריא ברסלב ע"ה. הסופי תיבות של: בהניח ה' אלקיך לך מכל איביך מסביב בארץ אשר י' אלקיך נתן לך ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: אלקיך לך מכל איביך מסביב בארץ אשר י' אלקיך נתן לך נחלה לרשתה תמחה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. הסופי תיבות של: נתן לך נחלה לרשתה תמחה את, עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: זכר עמלק מתחת השמים לא תשכח, בגמטריא רבנו נ נח נחמ נחמן מאומן. אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: י' אלקיך לך מכל איביך מסביב בארץ בגמטריא רפ"ו סימנים שיש בלקוטי מוהר"ן קמא, ובגמטריא נחמן מאומן ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: השמים לא תשכח, עם הו' אותיות והכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.




No comments: