Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Wednesday, October 14, 2020

אין מרחמים אלא על מי שיש לו דעת

 ב"ה

ראיתי אפילו חברים טובים שהתחילו לפרסם נגד השקר של הקורונה, וגם לי יש תאוה גדולה לזו, מי יכול לסבול את השקר הזה, השוד והעושק והרציחה והשעבוד וכו' וכו'. אכן צדיק הוא ה', כי אין מרחמים אלא על מי שיש לו דעת, ובעוונותינו הרבים חסר לנו הדעת, חסר לנו רבינו - נ נח נחמ נחמן מאומן. העם בעצמם בחרו באלו ששולטים עליהם והפכו אותם לנעשקים כלואים עבדים. לא משנה ביבי או שום פוליטקאי אחר, היה אותו סיפור, זה כמעט בכל העולם ככה, ועם כל זה העם בחרו בדרך הזה לאבד זכיותם וחירות שלהם. והרי ג' פעמים הציגו את רבינו בבחירות - מפלגת כולנו חברים נ נח - ורק אחדים - הרבה פחות מג' אלפים - בחרו ברבינו. אפילו שיש רבבות שנוסעים לרבינו לאומן לראש השנה, לא היה להם שכל לבחור ברבינו. ואפילו חברים טובים יקרים לא זכו ועוד התנגדו בתוקף על רבינו. אז ג' פעמים כבר חזקה, ורבינו לא צריך להשאר שם בבזיון, ואז קבלו ממשלה כפולה לרע. 

וכמו בסיפורי מעשיות משנים קדמוניות, מעשה ממלך ענו, שכל המדינה היתה מלאה שקר ועושק וכו', והמלך היה מסתיר את עצמו, ורק החכם הצליח להגיע אליו וכו' עיין שם, וכן רבינו סגר את עצמו, ורק יחידים זכו להגיע אליו לראש השנה. אבל לא כמו החכם הנ"ל בסיפור שהצליח לקחת התמונה של המלך להראות, כי אנחנו עוד ממשיכים בעולם בלי הפרצוף של רבינו, העולם עדיין שרוי בחשך גדול ודינים חזקים בתוקף. וזה כבודו של רבינו הקדוש שהוא נעלם, הוא מלך צדיק שאינו קשור לכל הרע והעושק, ואין לו מה לעשות לעזור, כי אין מרחמים אלא על מי שיש לו דעת, וברגע שהעולם יקבלו טיפת שכל שיש רבינו, אז בעזה"י הוא יעזור המון ויהפוך הכל לטובה.

הדבר היחיד שנותן שכל זה השיר נ נח נחמ נחמן מאומן. אז הדרך היחיד להלחם נגד השקר של הקורונה הוא להפיץ את השיר הקדוש הזה, ועל ידי זה כולם ישאלו שאלת החכם מה העדות והחוקים האלו - מה זה נ נח נחמ נחמן מאומן. 

ומה זה נ נח? שרבינו מסתיר את עצמו מאחורי היריעות, יריעה אחר יריעה, מסך אחר מסך, אסור ליחס שמו בשום קשר עם השקר שהולך בעולם עכשיו. יש לו דרך אחרת, דרך של חירות, דרך השם יתברך, ושמו מקולס ומשבח ומרומם לעילא ולעילא, אשרי הזוכה להיות נכלל בשמו ולמענו מביא גואל.

נ נח נחמ נחמן מאומן


#קורונה #שקרונה #ננח #ננחנחמנחמןמאומן #ברסלב #רבינחמן #מפלגתכולנוחבריםננח #בחירות #איןמרחמיםעלמישאיןלודעת #דעת #שכל #מעשהממלךענו #מלךענו #אומןראשהשנה