Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Tuesday, November 20, 2018

אלו מסעות נ נח

ב"ה

פגשתי בן אדם אחד עכשיו בחניה של ציון רבי עקיבא, ליאור גולן נ"י, הוא ראה אותי וחשב אולי אני אדע אם יש להשיג פה קמיע של נ נח, אז אמרתי לו אם הוא לא ממהר אני יכול לחפש אצלי בחדר, הוא לקח אותי באוטו לחדר שלי, ואז נתתי לו כעשרה ספרים של מלא וגדיש להפצה, ומצאתי קמיע בשבילו, ולויתי אותו חזרה לאוטו, והוא נתן צדקה על הדפוס, ואנו משוחחים, מניתי אותו רשום על הערוץ יוטוב שלי, והוא מלא שבח והודיה להשם יתברך על חבלים בנעימים נפלו לו, והוא כמעט יוצא, ואומר רגע רגע אתה מוכר לי מאיזה מקום, והוא חושב וחושב, ושואל אולי פעם לקחת טרמף .... ונתברר הדבר שלפי כשש שנים הוא ראה אותי בחורף רוקד מחכה לטרמף, ואמר שהוא חייב לקחת אותי (והוא זוכר המקומות והשנה והכל השם יברך אותו).

נ נח נחמ נחמן מאומן


No comments: