ב"ה
רבו הפירושים גם אצלינו במקום אחר בס"ד.
עוד יש לפרש על פי המבואר בלקוטי מוהרן תורה ד' בענין אפילו משה לא ידע מקום קבורתו דהינו כאשר האדם משיג את הביטול להאין סוף ברוך הוא, אז הוא בעצמו לא יודע מעצמו, עד שהוא חוזר לדעתו עיין שם, וזה כי לא יראני האדם דהיינו להשיג ביטול להכין סוף ברוך הוא, וחי - וגם באותו שעה להיות חי בדעתו, כי תרוויהו בבת אחת אי אפשר, בשעה שמבוטל לאין סוף אי אפשר שיהיה חי בדעתו כנל.
עוד יש לפרש כי לא יראני - כאשר האדם רואה ומשיג את הלא בחינת האין סוף, אז מזה הוא ממשיך וחי - חיות.
נ נח נחמ נחמן מאומן
No comments:
Post a Comment