Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Friday, May 10, 2019

פרשת אמור - רמזים על רבינו הקדוש רבי נחמן מברסלב והפתק הקדוש - נ נח נחמ נחמן מאומן

ב"ה

אמר

כא:א ויאמר ה' אל משה אמר אל הכהנים בני אהרן ואמרת אלהם לנפש לא יטמא בעמיו. הסופי תיבות של: אהרן ואמת אלהם ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. "לנפש לא" בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כא:ה לא יקרחו קרחה בראשם ופאת זקנם לא יגלחו ובבשרם לא ישרטו שרטת. "ופאת" עם האותיות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. "לא יקרחו" בגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה. הסופי תיבות של: יקרחו קרחה בראשם ופאת זקנם בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. "ובבשרם לא" בגמטריא פתקא.

כא:כג אך אל הפרכת לא יבא ואל המזבח לא יגש כי מום בו ולא יחלל את מקדשי כי אני ה' מקדשם. הסופי תיבות של: אך אל הפרכת לא יבא ואל המזבח לא, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. "מקדשי כי" עם האותיות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: יחלל את מקדשי, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כב:ב דבר אל אהרן ואל בניו וינזרו מקדשי בני ישראל ולא יחללו את שם קדשי אשר הם מקדשים לי אני ה'. אשר הם מקדשים לי, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן בהפתקא ע"ה. הראשי תיבות של: אל אהרן ואל בניו וינזרו מקדשי בני ישראל ולא יחללו את שם קדשי אשר הם, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן (וכן הראשי תיבות מריש הפסוק: דבר ... אשר, עם הכולל).

כד:ה ולקחת סלת ואפית אתה. סלת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. אפית בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ובענין קרבן מנחה, ע' באריכות מש"כ בלקוטי נ נח בערך מנחה.


נ נח נחמ נחמן מאומן



No comments: