Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Friday, May 17, 2019

פרשת בהר - רמזים על רבינו הקדוש נ נח נחמ נחמן מאומן

ב"ה

בהר

כה:א וידבר ה' אל משה בהר סיני לאמר. "אל משה בהר סיני לאמר" בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן, עם שני כוללים.

רש"י מה ענין שמטה אצל הר סיני ע"ש. שמטה סיני עם האותיות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.


כה:ב דבר אל בני ישראל ואמרת אלהם כי תבאו אל הארץ אשר אני נתן לכם ושבתה הארץ שבת לה'. הסופי תיבות של: בני ישראל ואמרת אלהם כי ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: הארץ שבת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ג שש שנים תזרע שדך ושש שנים תזמר כרמך ואספת את תבואתה. "שש שנים תזרע שדך" בגמטריא אלו נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן. ואספת עם האותיות בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ד ובשנה השביעת שבת שבתון יהיה לארץ שבת לה' שדך לא תזרע וכרמך לא תזמר. הראשי תיבות של: ובשנה השביעת שבת שבתון יהיה לארץ שבת לה' ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: שבת שבתון יהיה לארץ שבת לה' שדך לא תזרע, עם שני כוללים, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן. ועם הסופי תיבות של: וכרמך לא תזמר, בגמטריא: אני הרבי נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן, עם שני כוללים.

כה:ה את ספיח קצירך לא תקצור ואת ענבי נזירך לא תבצר שנת שבתון יהיה לארץ. תבצר ע"ה בגמטריא רב נ נח נחמ נחמן מאומן. הראשי וסופי תיבות של: שבתון יהיה לארץ, עם השש אותיות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ו והיתה שבת הארץ לכם לאכלה לך ולעבדך ולאמתך ולשכירך ולתושבך הגרים עמך. הסופי תיבות של שבת הארץ ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ו"לאמתך" בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. ולשכירך בגמטריא הפתקא. ו"לתושבך" ע"ה בגמטריא רבינו נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:ח וספרת לך שבע שבתת שנים שבע שנים שבע פעמים והיו לך ימי שבע שבתת השנים תשע וארבעים שנה. הסופי תיבות של: וספרת לך שבע, וכן של: לך שבע שבתת, עם הכולל, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. "שבע שבתת" בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן נ נח נחמ נחמן מאומן (דהיינו ג"פ נ נח נחמ נחמן מאומן) ע"ה. הראשי וסופי תיבות של: שבע שבתת ע"ה בגמטריא פתק נ נח נחמ נחמן מאומן.

כה:י וקדשתם את שנת החמשים שנה וקראתם דרור בארץ לכל ישביה יובל הוא תהיה לכם ושבתם איש אל אחזתו ואיש אל משפחתו תשבו. הראשי תיבות של: דרור בארץ לכל ישביה יובל הוא תהיה לכם, וכן הראשי תיבות של: לכל ישביה יובל הוא תהיה לכם ושבתם, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.



No comments: