Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Thursday, August 8, 2019

דיבורים של סבא ישראל - מםי מוריס שושן נ"י נ נח

ב"ה

שנתיים לפני הסתלקותו...שאלתי סבא...נו..מתי זה ובחזוק עבודה תבינהו..ענה לי...ברוך השם..עכשיו הבנתי....רק עכשיו...אסור לי לדבר...

1983ניו יורק..אני אומר לסבא...רבי ישראל..בארץ ובאמריקה כולם צוחקים וחולקים על הפתק...מה נעשה??סבא עונה לאט לאט בקול נעים עם חיוך...אני חייב להזמין כולם לחתונה...כולם..וכל אחד יעשה הטוב בעיניו...כמו בחתונה...יש אחד שאומר...לא קיבלתי הזמנה...אחר יגיד שהיה אנוס...כל אחד יהיה לו תירוצים....מה לעשות??אבל...אני חייב לפרסם בכל מקום את הפתק...כי הפתק הוא הזמנה לחתונה...וככה...אף אחד לא יגיד...לא ידעתי...כולם מוזמנים...מי שיבוא...יבוא...ומי שלא יבוא...הוא לא יוכל להגיד..נ נח...אני לא יודע!!כי כל העולם ידע שיש פתק ובעל הפתק..סבא נשען על הקיר...סגר ופתח עיניו והיה מתאר איך תהיה השמחה.....על מלא וגדיש...ועל כל מילה של הפתק ועל כל נקודה...יכולים אנחנו למצוא רמזים..סודות כל אחד לפי בחינתו...אבל סבא אמר כמה פעמים...רק רק משיח צדקנו יפרש הפתק...ועוד סבא קדישא. היה תמיד תמיד ו תמיד מדבר להפיץ ספרים...בצורה מהודרת...כריכה יפה..אותיות מאירות..העיקר שיהיה מלא וגדיש מקו לקו....סבא צוחק...אני אומר לו...רבי ישראל ...כמה אנשים אנחנו צריכים??אל תדאג...רבנו מכין חיילים כאלו.....שכל העולם צריך שידע שיש פתק...כמה שאני מגלה ממנו ...הוא עוד יותר נסתר וגם אני נשאר נסתר...כי יש לנו רק בזיונות...איפא הדולרים??איפא ריגן?? מה הרב עובדיה לא בא לבקר..לשאול..איפה הם???סבא צוחק עד בכי ...אומר..הפתק הוא אבן השתייה....מי שיש לו אמונה בשם יתברך ובהצדיק...הוא יקבל את הפתק בשמחה גדולה....אבל מי שאינו מאמין....הוא גם לא מאמין בניסים ונפלאות שבתורה.....הפתק הוא מבחן של אמונה...של בירור לכל אחד....סבא דיבר עם גוי אחד..הכי מומחה בדפוס באמריקה..הגיע לבית ביום ראשון עם שתי שותפים...אדם משכיל..לבוש יפה...(כי אמרנו לו...שעוד חודש מקבלים ביליון דולר).. הראינו להם את העיתון...נכנסו לסבא..דברו שעתיים...לבסוף הסכימו לבוא לארץ ולהקים בית דפוס עולמי...עבודה הכי טובה...הגוי ראה ושמע סבא...והבין בעצמו..שהוא איש פלא..הוא ראה איך סבא בחר הנייר מיקתלוג שהיה בו מאות דוגמאות ..בתוך חמש דקות...סבא בחר הנייר הכי משובח שהיה לו...לבד...הגוי הבין שסבא מתכוון לגאולה של העולם.... העיקר לא חסר לנו מקורות על הדפוס...רבי נתן היה היד של רבנו...בכל ספריו...לעילוי נשמת כל נשמות ישראל...

נ נח נחמ נחמן מאומן



No comments: