Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Sunday, May 4, 2014

פרפראות על הגאולה של נ נח נחמ נחמן מאומן

תסח. באשרי (תהלים קמה:יג) מלכותך מלכות כל עלמים, הס"ת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן, גם מלכו"ת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן עם התיבות.


תסט. תהלים (סוף קמ:יד) אך צדיקים 'יודו לשמך ישבו ישרים את פניך' הס"ת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

תע. תהלים (קמג:י) 'למדני לעשות רצונך כי אתה אלוהי רוחך טובה תנחני' בארץ מישור. הס"ת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן. והראשי תיבות של 'למדני לעשות רצונך כי אתה אלוהי רוחך טובה' בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן!

ובפסוק שלאחריה (תהלים קמג:יא) בצדקתך תוציא מצרה נפשי הר"ת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. גם ריש הפסוק – למען שמך ה', החמישה אותיות הראשונות ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן!


תעא. תהלים (קמז:יב) שבחי ירושלים את ה' הללי אלקיך ציון, או מריש הפסוק עד ציון, או מאת ה' עד הסוף, הס"ת ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.


והנה בענין של נחמו נחמו ע' בילק"ש (ישעיה תמג) ז"ל אני ואתם נלך וננחמנה!

שלב. תיקון הכללי (תהלים נט:ח), כי מי שמע ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.


שלג. תיקון הכללי (תהלים קלז:ב) על 'ערבים בתוכה תלינו כנרותינו' הר"ת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן, וכן להלן (פסוק ו) תדבק לשוני לחכי אם לא – ר"ת בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן (וכבר ידוע שכן הוא בר"ת של הפסוק איך נשיר את שיר ה').

אם לא אעלה את ירושלים – ס"ת עם האותיות בגמט' נ נח נחמ נחמן מאומן.

קפב. דוד המלך בגמטריא נ נח ע"ה. וכן ע' בספר שמואל (ב:כא:יט) שדוד המלך נקרא בשם אלחנן בן יערי, והנה אלחנן הוא ממש שם של נ נח כמו שכתבנו במ"א, והגמטריא של אלחנן בן יערי עם האותיות: נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.


No comments: