Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Wednesday, March 30, 2022

החסד של הגוים הוא רק בתוך המטריקס

 ב"ה

יד:לד צדקה תרומם גוי וחסד לאמים חטאת.

הראשי תיבות של צדקה תרומם ע"ה בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

צדקה תרומם עם הכולל בגמטריא רבי עקיבא נ נח נחמ נחמן מאומן. צדקה תרומם גוי וחסד, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: צדקה תרומם גוי, עם הג' אותיות, בגמטריא נחמן ע"ה. אותיות היסוד של: תרומם גוי וחסד, עם הג' אותיות, בגמטריא נ נח ע"ה.

הראשי וסופי תיבות של: צדקה תרומם, עם הד' אותיות ב' תיבות והכולל, בגמטריא אני נ נח נחמ נחמן מאומן, רבנו נחמן בן פיגא. הראשי וסופי תיבות של: תרומם גוי וחסד, עם הג' תיבות, בגמטריא ליקוטי מוהר"ן. הראשי וסופי תיבות של: וחסד לאמים חטאת, עם הג' תיבות, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

 

עיין במסכת בבא בתרא (י:) צדקה תרומם גוי אלו ישראל, וחסד לאומים חטאת, כל צדקה וחסד שאומות עובדי כוכבים עושין חטא הוא להן, לפי שאינם עושין אלא להתגדל בו (-רבי אליעזר, כדי שתמשך מלכותן – רבי יהושע, להתיהר בו – רבן גמליאל, לחרף אותנו בו – רבי אלעזר המודעי. נענה רבי נחוניא בן הקנה ואמר, צדקה תרומם גוי וחסד לישראל (שמילת חסד שייך לריש הפסוק) ולאומים חטאת).

הנלע"ד בזה בס"ד ידוע בימינו ענין המטריקס (עיין מש"כ בחלק ה' מאומן בערכו), שיש אנשים שכל חייהם ועסקיהם הוא רק בדמיון, שנותן להם ממש להרגיש כן, ובאמת הם שוכבים דום בלי שום תנועה. ומחברים אנשים בזה, עד שכולם חיים ביחד כך. והנה זה החסד של האומות, הוא כאדם שעושה חסד במטריקס הזה, ואף על פי שכל הסביבה שלו במטריקס מרגישים שהוא התחסד, אינו אלא מגביר השקר של המציאות הזה, ודו"ק בכל דברי התנאים ובפירוש ר' נחוניא בן הקנה. ורק ישראל עושים חסד וצדקה ממש.

נ נח נחמ נחמן מאומן



No comments: