Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Thursday, January 18, 2024

פני פרעה

 ב"ה

פרשת בא

י:יא לֹ֣א כֵ֗ן לְכוּ-נָ֤א הַגְּבָרִים֙ וְעִבְד֣וּ אֶת-יְקֹוָ֔ה כִּ֥י אֹתָ֖הּ אַתֶּ֣ם מְבַקְשִׁ֑ים וַיְגָ֣רֶשׁ אֹתָ֔ם מֵאֵ֖ת פְּנֵ֥י פַרְעֹֽה.

לא כן לכו נא הגברים ועבדו את ה' כי אתה אתם מבקשים, 'ועבדו את' עם התיבות בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן, וכן 'מבקשים' בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה. לכו נא ע"ה בגמטריא נ נח. את י' כי, בגמטריא לקוטי מוהר"ן ע"ה. אתה בגמטריא רבנו נחמן. ובא"ת ב"ש תא"צ בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

הראשי תיבות של: לכו נא הגברים ועבדו את י', עם הו' אותיות, בגמטריא נ נח. הראשי תיבות של: כי אתה אתם מבקשים ויגרש אתם מאת, בגמטריא נ נח ע"ה. הראשי תיבות של: נא הגברים ועבדו את י' כי אתה אתם מבקשים ויגרש אתם מאת פני פרעה, עם הי"ד אותיות, בגמטריא פצפצי"ה ובגמטריא נ נח נחמ נחמן ע"ה. הראשי תיבות של: ועבדו את י' כי אתה אתם מבקשים ויגרש אתם מאת פני פרעה, בגמטריא רפ"ו סימנים שיש בלקוטי מוהר"ן קמא, ובגמטריא נחמן מאומן ע"ה.

הסופי תיבות של: כן לכו נא הגברים ועבדו, עם הה' אותיות, בגמטריא נ נח. הסופי תיבות של: את ה' כי ע"ה בגמטריא רבינו נחמן. הסופי תיבות של: ועבדו את, בגמטריא רבנו נחמן. הסופי תיבות של: נא הגברים ועבדו את ה' כי אתה, בגמטריא ליקוטי מוהר"ן ע"ה. הסופי תיבות של: ועבדו את ה' כי אתה אתם, בגמטריא ליקוטי מוהר"ן. הסופי תיבות של:  הגברים ועבדו את ה' כי אתה אתם מבקשים, עם הח' אותיות, בגמטריא נחמן בן שמחה ע"ה. הסופי תיבות של: מבקשים ויגרש אתם מאת, עם הד' אותיות והכולל, בגמטריא ברסלב נ נח נחמ נחמן מאומן. הסופי תיבות של: אתם מאת פני פרעה ע"ה בגמטריא לקוטי מוהר"ן. הסופי תיבות של: ויגרש אתם מאת פני בגמטריא רבנו נ נח נחמ נחמן מאומן ע"ה.

אותיות היסוד (אלו שלפני הסופי תיבות) של: נא הגברים ועבדו את י' כי אתה, בגמטריא נ נח נחמ נחמן מאומן.

פני פרעה, האותיות שלפני פר"ע – עקס, בערבית תרגומו יותר, וכשם המסגד אל-אקצא (שיכולים לכתוב עקסא), המסגד הרחוק ביותר, או הקיצון.


נ נח נחמ נחמן מאומן



No comments: