ב"ה
לקוטי הלכות, יורה דעה ב, הלכות נדרים ושבועות ד:כ כז"ל כי עקר
תקון התשובה נמשך על ידי הצדיקים האמתים שזכו לקבל מרבם בחינת הארת בן ותלמיד
שיודעים להוציא ישראל מעונות ע"ש. וצ"ע למי התכוון מוהרנ"ת, כי על
רבינו לא ראינו ולא שמענו שהוא קבל ענינו משום רבי, ואדרבה רבינו אמר שהוא קיבל
מהשם יתברך, ולכאורה צריכים לומר שמוהרנ"ת כיוון על עצמו, מה שאינו נמצא בשום
מקום שיגיד דבר כזה. וצ"ע.
נ נח נחמ נחמן מאומן
No comments:
Post a Comment