Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Tuesday, July 13, 2021

יה"ו על חומות ירושלים - הביטה וראה חרפתינו ובפרט קילקול והשחתת המשפט - והתיקון גרפיטי של נ נח נחמ נחמן מאומן

 ב"ה



בימים האלו - תשעה ימים של אבלות החורבן, פרסמו מה שרואים בתמונה למעלה יה"ו צומח על חומת ירושלים.

עיין בסוף ספר אדיר במרום (ספינר - עמ' תעז) שענין חומות ירושלים הוא ענין צדק, ובהשלמת הצדק זוכים למשפט שלום, וזה בחי' צדקה. עיין שם באריכות, ואיך שזה קשור להתיקון של מלך הדר ואשתו מהיטבאל, שזה תיקון המלכים שנשברו וכו' ע"ש.

ומבואר שכל עוד שיש רק יה"ו עוד לא זכינו לבחי' צדקה. והשאלה הגדולה - איך נזכה למשפט שלום כאשר השחתת הדיינים וכל עריכת המשפט בירושלים ובארץ ישראל ידוע לכל לשמצה ולחרפה, השם ירחם.

והנה עוד זה, יה"ו בגמטריא בי"ט, בסוד הערים הגדולים שנחרבו בעיצומו של החרבן, ביתר ירושלים טור מלכא. וזה סוד: זכור ה' מה היה לנו (ראשי תיבות מילה) הביטה וראה חרפתינו וכו', הביטה, זה שני ה' מקיפים שם בי"ט, ואלו ההין נפגמו, ונשאר בי"ט, וזה החרפה, כל זה כתב ר' שמשון אוטסרפוליא ז"ל בפירושו דן ידין לספר קרנים מאמר ד, עיין שם, וכתב שהוא סוד גדול ואסור לו להרחיב יותר.

ורואים מזה כמה שאנו צריכים להתחזק לכתוב על כל הקירות את שיר הגאולה: נ נח נחמ נחמן מאומן. שעל ידו משלימים ומגדלים שם הוי"ה ברוך הוא. ובאמת ירושלם (כמו שכתוב בכל התורה) בגמטריא הפתקא, וראוי מאד להראות בפתקא החתימה של רבינו נ נח נחמ נחמן מאומן.

גם בשיר פשוט כפול משולש - י, יה, יהו - הרי יה"ו כנגד נחמ, שהם כנגד הצ"ח קללות ר"ל. וכבר גילה הרמח"ל שצ"ח הם מספר כל הבתי דינים שיש: א, ג, כג, עא = צ"ח, הרי רואים שזה ממש ענין של משפט כנ"ל. ובחי' כי נחם ה' וכו'.

נ נח נחמ נחמן מאומן






#גרפיטי #ננח #ננח #ננחנחמנחמןמאומן #ירושלים #חומותירושלים #חומתירושלים #יהו #נחם #ברסלב #רבינחמן #צמחדוד 



No comments: