ב"ה הפתק
המקורי לא ידוע איפה היא,
ויש
אומרים שנשרף.
ועל
כל פנים סבא אמר בפירוש שהצילום של הפתק
זה ממש אותו דבר כי רואים את האותיות וכו'.
ויש
להעיר שאף על פי כן,
בודאי
אין הצילום ממש כמו המקורי,
יעו'
בתיקונים
חדשים של הרמח"ל,
תיקונא
תנינא שגילה הטעם למה אומרים "וזאת
התורה אשר שם משה (דברים
ד:מד)
בשעת
קריאת התורה,
כדי
להמשיך מקודשת הספר תורה שמשה רבינו כתב,
שאף
על פי שבודאי כל ספר תורה יש בו קדושת ספר
תורה בכל תוקף,
עם
כל זה אינו דומה להס"ת
שכתב משה,
וצריכים
לעורר את קדושת הס"ת
של משה רבינו,
ע"ש.
ולכאורה
כן הדבר בפתק הקדוש,
שאע"פ
שהצילום יש לו כל תוקף של הפתק,
עם
כל זה בודאי אינו ממש כמו הפתק המקורי,
וצריכים
לעורר את המקורי.
נ
נח נחמ נחמן מאומן.
המקורי לא ידוע איפה היא,
ויש
אומרים שנשרף.
ועל
כל פנים סבא אמר בפירוש שהצילום של הפתק
זה ממש אותו דבר כי רואים את האותיות וכו'.
ויש
להעיר שאף על פי כן,
בודאי
אין הצילום ממש כמו המקורי,
יעו'
בתיקונים
חדשים של הרמח"ל,
תיקונא
תנינא שגילה הטעם למה אומרים "וזאת
התורה אשר שם משה (דברים
ד:מד)
בשעת
קריאת התורה,
כדי
להמשיך מקודשת הספר תורה שמשה רבינו כתב,
שאף
על פי שבודאי כל ספר תורה יש בו קדושת ספר
תורה בכל תוקף,
עם
כל זה אינו דומה להס"ת
שכתב משה,
וצריכים
לעורר את קדושת הס"ת
של משה רבינו,
ע"ש.
ולכאורה
כן הדבר בפתק הקדוש,
שאע"פ
שהצילום יש לו כל תוקף של הפתק,
עם
כל זה בודאי אינו ממש כמו הפתק המקורי,
וצריכים
לעורר את המקורי.
נ
נח נחמ נחמן מאומן.
No comments:
Post a Comment