תורה
ו'
הנותן
בים דרך <בק"י
בק"י,
קס"א
ס"ג>
כי
ימינך <יוד
מם יוד נון>
פשוטה
<י'
סגול
וחיריק>
לקבל
שבים,
זכני
להיות בקי ברצוא ושוב בדרך התשובה,
לקיים
עיקר התשובה דם לה'
והתחולל
לו, לשמוע
בזיוני – הן מצד הרצונות המתנגדיות
והתאוות רעות של השבעים אומות שבדם שלי,
או
מאיזה עבירות וחסרונות שלקיתי בהן,
הן
בזיונות מצד אחינו בני ישראל שהנני מקושר
להם בכל אוות נפשי עד שהנני לפני הקב"ה
כנקודה אחת בחינת ותחת רגליו כלבנת הספיר,
ולא
נסוג ממנו יתברך,
ונמשיך
על עצמינו אור אלהותו משם ס"ג
בניקוד חיריק.
ותן
לנו יישוב טוב בארץ ישראל,
ותן
לנו להכיר פחיתותינו עד שנשתנה גווני
פנינו באור האמת,
גאון
יעקב,
בהלו
נרו כעצם הרקיע לטוהר,
הוא
ו' שבאלף,
ולהקים
מלך וצדיק על ישראל להכרית זכר של עמלק
ולא ניתן לו שוב לזנב את הנחשלים בעם או
להטיל ספק בחלקינו ביחוד ה',
אדרבה
תן בלבנו להכיר גודל מעלת ישראל לראות כל
אחד ואחד דרך הנקודות טובות שלו לדון אותו
לכף זכות.
ולבנות
בית המקדש היכל ה'.
וזכינו
להשתיק את עצמינו היטב לחלל ולנקות חלל
השמאלי של הלב עד שנזכה לזכך ולטהר כל
החלל פנוי,
ונכסוף
ונשתוקק ונתגעגע ברצונות חזקים,
בהתקשרות
כל בני ישראל ובפרט להצדיק יסוד עולם נ
נח נחמ נחמן מאומן שמוריד את עצמו להתקשר
אלינו,
ונקוה
לאל עליון אין סוף ב"ה
שיאיר לנו מנקודה עליונה – היוד העליון
של האלף,
ונזכה
ליחד השמש והירח,
משה
ויהושע,
ולהאיר
לנו משם קס"א
בניקוד סגול,
כי
אסק שמים שם אתה,
ואחר
כבוד תקחני,
כבוד
אלהים הסתר דבר – בחינת כתר,
וסכות
עלי כפיך,
להיות
אדם היושב על הכסא דמתכסיא,
וליתן
עליו את הדין.
וזכני
לקיים וכבדתו מעשות דרכיך בשני הבקיאות
האלו,
לעסוק
תמיד בתשובה,
לכבד
את השם יתברך בעולם הזה,
לזבוח
את יצרי הרע,
להתחרט
היטב על כל פשעי ועוונותי וחטאתי עד שדמי
יהיה בחי'
אהי"ה
ברבוע,
ואהיה
דם לה'
ומקבל
עול מלכותו ככל השייך בעולם הזה,
ברוך
שם כבוד מלכותו,
ושוב
לזכות לדעת ולהבין ולהכיר שעוד לא זיכיתי
לבי,
והגשמתי
מאד,
ואודה
לה' בכל
לבב ואתוד לפניו ואעשה תשובה על תשובתי
ואזכה לעולם הבא שכולו שבת ותשובה.
ואהיה
שב ביראת ה',
לא
מכניס את עצמי לשום חקירות במופלא ממני,
רק
אזכה להשיג דרכו של הסגול סגולת תפארת
ישראל,
ולקבל
מהצדיק זרע אמת,
תלת
טפין שהם תלת מוחין לזכות לבחינת יראה
בעיניו ובאזניו ישע ולבבו יבין.
ואחור
לא נסוגותי לשום יאוש והתרשלות כי אם
להיות רצוא להשם יתברך.
וימינו
תהיה פשוטה לנו בכל הדרך של אני לדודי
ודודי לי.
תורה
יב
תהלת
<עירבוב>
לדוד
ארוממך אלוהי <חסד>
המלך
<לב
– חיבוק>
ואברכה
<חכמה>
שמך
לעולם ועד.
זכני
ללמוד תורה לשמה בקדושה ובטהרה להיות
צדיק תחתון להשכינה הנקראת תורה שבעל פה
ולהביא רוח הצדיק העליון היושבת בגנים
מקשיב לקולי שחידש ההלכה שאני לומד לתוך
התורה ולדבק רוחי עם רוחו שיהיו שפתותיו
דובבות בקבר בבחי'
נשיקין
ולהתישב עם רוח התנא איך לחזור בתשובה
לחדש ימי שעברו בחשך.
ושמרני
מליפול בשגיאת השלא לשמה בלימודם שהוא
כחוט השערה שהיה כדי להמשיך משמאלה עשר
וכבוד,
שאזכה
ליות מהצדיקים ילכו בם ולא ח"ו
מהרשעים הכושלים בם.
וזכני
לגאל ולהעלות את רוח הצדיק שנפל בפיפיות
הלמדנים הרמאים ובפרט כאשר דוברי עלי
בגאוה ובוז זכני להבין שאלו הדברים הם
צרופים מאותיות שבתורה שבעל פה,
ולהבין
מאיזה הלכות נעשו הדבורים ולקבל אותם
בשמחה ובאהבה להיות מהנעלבים ואינם עולבים
שומעים חרפתם ואינם משיבים שמחים ביסורים
ועושים מאהבה,
שעל
ידי האהבה יהיה בחי'
חיבוק
ימין של חסד אברהם,
ועל
ידי השמחה אעלה אותם לקו הירק שנשך מבינה
ומקיף את כל העולם,
לבחי'
אני
חבצלת השרון לבחינת צור לבבי.
ושוב
זכני להחכמה לבנות את הצירוף הנכון של
האותיות שתהא השכינה שושנת העמקים מבחינת
נשיקין בחינת שפתותיו שושנים,
בחינת
אתדבקות רוחא ברוחא ואז יתעורר זווגא
דגופא בגופא,
נוטפות
מור עובר,
הדודאים
נתנו רוח מעבר לעבר שהשכינה בין תרין
צדיקיא יתבא,
הצדיק
העליון ישפיע בה והצדיק התחתון מעלה
לשכינה מיין נוקבין כדי שתתדבק.
No comments:
Post a Comment