ב"ה
לקוטי
מוהר"ן
תורה ה' אות
ב שכל מצוה היא קומה שלמה של עולם שנה נפש.
יש
לראות את זה בכוונות של כל ברכה וברכה,
שברוך
הוא באימא עילאה,
שעל
ידי הברכה שהיא משפעת למעטה,
היא
מעלה אליה את בחי'
אתה
ה'
אלקינו
– חסד תפארת גבורה – בחי'
ז"א
– למעלה – ועל ידי זה נהיתה "מלך
העולם"
– ושוב
מורידה אותם חדש – באשר – יסוד אימא –
קדשנו במצותיו וציוונו – תפארת נה"י
של ז"א
– ושוב להמצוה הפרטית במלכות.
הרי
מבואר שכל מצוה הוא בחי'
שלמה
של הכל – עולם שנה נפש.
נ נח נחמ נחמן מאומן
No comments:
Post a Comment