Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Sunday, April 12, 2015

להתפלל להריסת ולמחיית הפ.מ. - פרי-מייסנ - מסון

ב"ה בשמונה עשרה יש ברכה מיוחדת לאבדון של הרשע - ולמלשינים אל תהי תקוה וכל המינים כרגע יאבד וכל אויבי עמך מהרה יכרתו והזדים מהרה תעקר ותשבר ותמגר ותכלם ותשפילם ותכניעם במהרה בימינו בא"י שובר אויבים ומכניע זדים.

אז יש להוסיף ולפרט בפירוש את המסונים שהם ממש עובדים את הס"א, והם מצחקים כאילו הם במקום אלהים ח"ו כידוע לאלו שעמדו על מטרתם ותכליתם.

ומוהרנ"ת כבר צועק נגדם בלקוטי הלכות הלכות בית הכנסת (ו'-ט', מובא בלקוטי הלכות על התורה פרשת נח יא:ד ז"ל הבה נבנה לנו עיר - ועל כל אלו הבתי כנסיות לרעה נאמר מה שכתוב בזהר הקדוש - בראשית כה: - שהם בכלל בוני המגדל כי כל בוני המגדל היו כופרים באמונת חדוש העולם שמשם היו כל טעותיהם, אשר גם עתה כל הכופרים הגדולים נקראים על שמם פ"מ כידוע ע"ש) שהם הם היו הכח והתנועה להקמת מגדל בבל בדור הפלגה, ועכשיו באינטרנט קיים רעיון דומה למגדל בבל להתאחד העולם בקשר של הבל רחמנא ליצלן...


נ נח נחמ נחמן מאומן

The time has come to pray hard for the eradication of the freemasons, there is a special blessing in the Shmone Esray dedicated to abolishment of evil, so it's a good idea to mention them explicitly.

Rabbi Nussun of Breslov clearly labeled them as evil deniers of G-d and scoffers of creation ex nihilo as quoted above in Hebrew, he attributes the constructions and scheming of the Tower of Babel to their likes. So today with the World Wide Web also under the task of uniting humanity with nothingness it is very fitting and worthy to pray for their utter destruction.

Na Nach Nachma Nachman MeUman!



No comments: