Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Thursday, August 17, 2017

שמירת עינים בבלוג

ב"ה
לאחר שפירסמתי באנגלית על איזה אתר שמוכרת את הקמיע נ נח בשלוש מאות דולר וכו', אז בהשגחה פרטית הייתי צריך לבדוק את הבלוג - מה שבדרך כלל אני לא צריך לעשות כלל - כי כל מה שאני צריך אני יכול להגיע בלי ליכנס להבלוג, אבל ב"ה בהשגחה הייתי צריך ליכנס, וראיתי פרסומת של אותו אתר על הבלוג, פרסומת לא צנוע, ובזכות זה, לקח לי קצת זמן, אבל הגעתי להספקת הפרסומות ושמתי מחסום על אותו אתר, ומיגו דזכי לנפשיה זכי נמי לאחריני, שמתי מחסום על עוד כמה סוגים כללים של פרסומות, ויש כמה כללי סוגים שאני מסופק עליהם, ועוד לא חסמתי והשם יתברך יאיר עיני מה לעשות בענינם, אבל מה שברור שהוא אסור אפילו בהסתכלות בעלמא, חסמתי תודה לא-ל - בזכות האתר הזה שמוכרת את הקמיע של נ נח!!!
רק אחר כך ראיתי שהפרסומת של אותו אתר עדיין מופיע, והגשתי תלונה, אבל בין כך ובין כך ראיתי שהם אומרים שזה יכול לקחת יום שלם עד שהחסימה פועלת. השם ירחם

והנני מבקש סליחה מכל מבקרי האתר שלי, שבסתמא רצו מיד לקנות את הקמיע, ועכשיו לא יהיו יכולים מיד ליגש לאתר דרך הפרסומת, ויצטרכו לחפש את האתר, עמכם הסליחה, ושכר פסיעות תקבלו בטח על הטירחה היתירה, ושומר מצוה לא ידע דבר כאשר ליכא דיכא אחרינא והולך בדרך הכי קצרה בזריזות, בהצלחה.

נ נח נחמ נחמן מאומן


No comments: