Donate to NNNNM!

Translate

Welcome to Na Nach!

FREEDOM - LIBERTY - EMANCIPATION

Monday, July 25, 2016

הציונים טעו - אבל לפחות בארץ ישראל

ב"ה

בענין הציונים, כתוב בשיח שרפי קודש (ג: תקמב) 


    אָמַר לְעִנְיַן הַצִּיּוֹנִים שֶׁיָּסְדוּ עִנְיָנָם בְּעִנְיַן אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, דּוֹמִים הֵם כְּאָדָם הַהוֹלֵךְ לְרַדּוֹת דְּבַשׁ הַמָּתוֹק, אוּלָם צָרִיךְ אָז לְהִשָּׁמֵר הֵיטֵב מֵעֲקִיצַת הַדְּבוֹרִים. כֵּן הֵם הַצִּיּוֹנִים נִתְפְּסוּ עַל אֶרֶץ יִשְׂרָאֵל שֶׁהִיא אֶרֶץ זָבַת חָלָב וּדְבַשׁ, אוּלָם נֶעֶקְצוּ בִּיְדֵי הַדְּבוֹרִים. 
ועוד שם:

    ג-תקיב

    אָמַר: שֶׁהַיְּהוּדִים הַקּוֹמוֹנִיסְטִים תּוֹעִים בְּשִׁיטָתָם, וְגַם הַצִּיּוֹנִים תּוֹעִים כְּמוֹתָם, אוּלָם טָעוּתָם שֶׁל הַצִּיּוֹנִים הוּא לְפָחוֹת בְּעִנְיַן אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל. 

והנה בנות צלפחד, שחיבבו את הארץ, והתורה משבחת אותם על זה, לפי רבי שמעון (שבת צו:, מובא ברש"י פרשת פנחס - במדבר כז:ג) אביהן היה מן המעפילים, דהיינו אלו, שכאשר נגזר הגזירה שלא היו יכולים ליכנס מיד לארץ ישראל, שהיו צריכים להסתובב במדבר עד ארבעים שנה, היה קבוצה שלא רצו לקבל את הגזירה, ופרצו וקפצו לעלות מיד לארץ ישראל, ומשה רבינו הזהיר אותם, וכולם נהרגו (- - והתורה מעידה שהאמורי הכו אותם כאשר תעשינה הדבורים -אז זה ממש כמו המשל הנ"ל). וזה היה כמו החטא של הציונים שפרצו גדרות עולם, הג' שבועות שהשם יתברך השביע, ושאסור לעשות ממשלת ישראל קודם הגאולה, וזה עון גדול ועונשו גדול רחמנא ליצלן. וזה היה החטא של אבי בנות צלפחד. ועם כל זה, כאשר בנותיו עוד עמדו על חביבות ארץ ישראל, הרי התורה משבחת אותם, וקבלו נחלת אביהן, באמת וכראוי.

נ נח נחמ נחמן מאומן







No comments: