נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן
כל האומר בקשה זו בכל יום, פניו מזהירות, ואימתו מוטלת על הבריות, וכל
החלומות שלו מחוננים, ותורתו תהיה משתמרת בלבבו כל ימי חייו, ועוונות נעוריו
נמחלים לו, וינצל מהיצר הרע ומלשון הרע, ומפגע רע, ומחיות רעות, ומליסטים, ומנחשים
ועקרבים, ומרוח רעה, ומן השדים ומן המזיקים, ומכל האויבים והשונאים אותו וירויח
במשא ומתן שלו. וכן
אמר רבי ישמעאל , אני ורבי עקיבא ערבים אנו שיהיה לו חלק טוב בעולם הבא.
כדיכתיב להנחיל אוהבי יש ואוצרותיהם אמלא:
אנא ה" אלוהי ישראל מלך גדול
ונורא חכם הרזים מגלה נסתרות מגיד תעלומות מושל בעליונים ושליט בתחתונים, קרוב לכל
קוראיו לכל אשר יקראוהו באמת. מציל עני מחזק ממנו ועני ואביון מגוזלו: פנה אל
תפילת עבדך ואל תחנוניו כי עני ואביון אני: יהי רצון מלפניך יהוה אלוהינו ואלהי
אבותי(נו) שתשמרני מכל רע, כי אתה שומר ישראל, ותאמר לצרותי די ופדני מכל צרה
וצוקה ומכל שמועה רעה ומכל בושה וכלימה, ומחרפת אדם ומבזוי עם. ומכל נגף ומכל
משחית ומגפה ומכשול ומפגע רע ומעין הרע ומלשון הרע ותצילני מיצר הרע ומכל משחית
ומזיק ומכל רגזות וגזרות שבעולם ומכל חטא ופשע ומכל עון ואשמה (ואשמה) ורשע אמן כן
יהי רצון:
יהי רצון מלפניך יהוה אלהינו ואלהי אבותינו
שתריב את מריבי נפשי ביום וכל המקטרגים את נפשי בלילה ונקום את נקמתי מהם ותקצר
ימיהם ותמלא את עונותיהם ברע, וכולם כרגע יאבדו ובעגלא ובזמן קריב יכרתו מן העולם
ותשליך אימה וחשיכה גדולה ותרדמה עצומה ובהלה ושגעון ועורון ותמהון לבב על כל
אויבי ושונאי ועל כל שטן וצר ומשטין ומקטרג עלי ועל אנשי ביתי בין איש בין
אשה בין שד בין מזיק בין רוחין בישין ולילין כדכתיב תפול עליהם אימתה ופחד בגדול
זרועך ידמו כאבן. כאבן ידמו זרועך בגדול ופחד אימתה עליהם תפול, ועל כל הקמים עלי
לרעה וכל החושבים עלי רעה, מהרה הפר עצתם וקלקל מחשבותם. ומוראך ופחדך יהיו
עליהם שיהיו משתתקים מלפני אם יראוני בעין הרעה.
יהי רצון מלפניך יהוה אלהינו ואלהי אבותינו
שתאלמנה שפתותם מדבר ותחשכנה עיניהם מראות ותחרשנה אזניהם משמוע ומתניהם תמיד
המעד, חרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה, המה יבושו ואני לא אבוש, המה ינוסו ואני לא
אנוס, כדיכתיב: קומה יי ויפוצו אויביך וינוסו משנאיך מפניך אמן כן יהי רצון:
יהי רצון מלפניך יהוה
אלהינו ואלהי אבותינו שתשליך אימה ופחד על הבריות, ותגזור עליהם, לעשות רצוני
כנפשי החפצה ובלבב שלם. וקים בנו מקרא שכתוב: וראו כל עמי הארץ כי שם יי נקרא עליך
ויראו ממך. ונאמר: לא יתיצב איש בפניכם ,פחדכם ומוראכם יתן יי אלהיכם על פני כל
הארץ אשר תדרכו בה כאשר דבר לכם, אמן כן יהי רצון:
יהי רצון מלפניך יהוה אלהינו ואלהי אבותינו
אלהי אברהם, ואלהי יצחק, ואלהי יעקב, שתפתח ליבי בתורתך, ותיתן לי דעה ובינה
וחכמה, ותרחם עלי ותאיר עיני בחכמה בחמלתך. ותלמדני מדות חכמתך, ותבונני דברים
עמוקים שבתורתך. ותגלה לי רזים סתומים בעזרתך למען לא אבוש בפני חכמי עמך ולא אכלם
בתוך חסידי עדתך. ותיחד את כונת לבי ועריכת שפתי. ותזכני ללמוד וללמד לשמור
לעשות ולקים את כל דברי תלמוד תורתך באהבה אמן כן יהי רצון:
יהי
רצון מלפניך יהוה אלהינו ואלהי אבותינו אלהי המרכבה, שתצילני מרעבון, וצמאון,
ומעירום, והטריפני לחם חוקי בכל יום, ותפרנסני בנחת ולא בצער, בהתר ולא באסור,
ברוח ולא בצמצום. ותמלא ידי מעושר מתנות ידיך, ותשלח ברכה והצלחה בכל עסקי ועניני
ובכל מעשה ידי שיהיו לי, ותנני לאהבה לחן ולחסד ולרחמים בעיניך ובעיני כל רואי
ויודעי ומכירי אמן כן יהי רצון:
יהי רצון מלפניכם מלאכי
השרת, הקדושים והטהורים, שתעשו עמי חסד
גדול ועם אנשי ביתי, ולמען קדושת השם, ולמען תורתו הקדושה והטהורה, ולמען
קדושתכם, תעמדו לפני יי אלהי ישראל מלך היושב על כיסא רחמים בבקשה ובתחנונים
להשמיע את תפילתי ואת תחינתי כדי לעשות את שאלתי ובקשתי בכל יום ויום וימחול לי את
כל עונותי וחטאתי ואשמותי שחטאתי ושעויתי ושפשעתי לפניו בין באונס בין ברצון בין
בשוגג בין במזיד בין בסתר בין בגלוי בין במתכוין בין שלא במתכוין בין בדיבור בין
במעשה בין בהירהור בין במחשבה מעתה ועד עולם אמן כן יהי רצון:
בבעו, במטו מכם מלאכי
השרת הקדושים והטהורים והמופרשים בנקיות, שתעשו חן וחסד ורחמים גדולים בזכות השם
הגדול (אכתריא"ל) יושב תהילות ישראל, ובזכות ע"ב שבעים ושתים שמות
הקדושים והטהורים,
תקחו מפתחות ברשות הקדוש
ברוך הוא ותפתחו לי שערי חן וחסד ורחמים ושערי שלום, ושערי שלוה ושערי חכמה בינה
ודעת ושערי עושר וכבוד, ושערי תשובה ושערי תשועה. ואמצא חן וחסד בעיניכם ובעיני כל
רואי ויודעי ומכירי. ותצליחו אותי ותעזרו אותי על כל עסקי לטובה, וכשאשכב לא אפחד,
כדכתיב :אם תשכב לא תפחד, ושכבתה וערבה שנתך. ויהיו חיי מתוקים מדבש ונופת צופים,
ותהיו עימי לעזר ולהועיל ולהושיע ולסמוך כתקופת השמש בתמוז ומלאת הלבנה אמן כן יהי רצון יהיו
לרצון אמרי פי והגיון ליבי לפניך יי צורי וגואלי:
יהי רצון מלפניך יהוה
אלהינו ואלהי אבותי(נ),שתצילני מיצר הרע,ומעין רעה, ומכל צרה וצוקה, ולא ישמע
בכי וצעקה בביתי ותוציאני משלום אל שלום. ואמצא חן וחסד בעיניך ובעיני כל רואי
ותתנהג עמי במידת החסד ובמדת הרחמים. וחוסה נא עלי וזכני לראות באור החיים. עשה
עימי צדקה למען שמך ולמען בריתך (ולמען) ולמען אבותינו הקדושים :אברהם,
יצחק, וישראל, עבדיך, ולמען משה ואהרן ודוד ושלמה ואליהו הנביא זכור לטוב . ולמען
כיסא כבודך, ולמען שכינתך ופדני מכל גזרות קשות ורעות, והושיעני ברחמיך הרבים מכל
צרה וצוקה ותגזור עלי גזירות טובות, ושמרני מכל רע .ובטל כל מחשבות שונאי, והפר כל
עצת אויבי ומלא כל משאלותי לטובה, ככתוב: יתן לך כלבבך, וכל עצתך ימלא: חלצני יי
מאדם רע, מאיש חמסים תנצרני. שמע יי וחנני יי היה עוזר לי שיהיו עימי לעזור
ולהועיל ולהושיע ולהציל. שובה יי חלצה נפשי הושיעני למען חסדך, ואתה שלום וביתך
שלום וכל אשר לך שלום: יהיו לרצון אמרי פי והגיון ליבי לפניך יי צורי
וגואלי:
תהלים לד, עב.
{א} לְדָוִ֗ד בְּשַׁנּוֹת֣וֹ
אֶת-טַ֭עְמוֹ
לִפְנֵ֣י אֲבִימֶ֑לֶךְ וַֽ֝יְגָרֲשֵׁ֗הוּ וַיֵּלַֽךְ: {ב} אֲבָרֲכָ֣ה אֶת-יְהוָ֣ה
בְּכָל-עֵ֑ת
תָּ֝מִ֗יד תְּֽהִלָּת֥וֹ בְּפִֽי: {ג} בַּ֭יהוָה תִּתְהַלֵּ֣ל
נַפְשִׁ֑י יִשְׁמְע֖וּ עֲנָוִ֣ים וְיִשְׂמָֽחוּ: {ד} גַּדְּל֣וּ לַיהוָ֣ה
אִתִּ֑י וּנְרוֹמְמָ֖ה שְׁמ֣וֹ יַחְדָּֽו: {ה} דָּרַ֣שְׁתִּי אֶת-יְהוָ֣ה
וְעָנָ֑נִי וּמִכָּל-מְ֝גוּרוֹתַ֗י
הִצִּילָֽנִי: {ו} הִבִּ֣יטוּ אֵלָ֣יו
וְנָהָ֑רוּ וּ֝פְנֵיהֶ֗ם אַל-יֶחְפָּֽרוּ: {ז} זֶ֤ה עָנִ֣י קָ֭רָא
וַיהוָ֣ה שָׁמֵ֑עַ וּמִכָּל-צָ֝רוֹתָ֗יו
הוֹשִׁיעֽוֹ: {ח} חֹנֶ֤ה מַלְאַךְ-יְהוָ֓ה
סָ֘בִ֤יב לִֽירֵאָ֗יו וַֽיְחַלְּצֵֽם: {ט} טַעֲמ֣וּ וּ֭רְאוּ כִּי-ט֣וֹב
יְהוָ֑ה אַֽשְׁרֵ֥י הַ֝גֶּ֗בֶר יֶחֱסֶה-בּֽוֹ: {י} יְר֣אוּ אֶת-יְהוָ֣ה
קְדֹשָׁ֑יו כִּי-אֵ֥ין
מַ֝חְס֗וֹר לִירֵאָֽיו: {יא} כְּ֭פִירִים רָשׁ֣וּ
וְרָעֵ֑בוּ וְדֹרְשֵׁ֥י יְ֝הוָ֗ה לֹא-יַחְסְר֥וּ
כָל-טֽוֹב: {יב} לְֽכוּ-בָ֭נִים
שִׁמְעוּ-לִ֑י
יִֽרְאַ֥ת יְ֝הוָ֗ה אֲלַמֶּדְכֶֽם: {יג} מִֽי-הָ֭אִישׁ
הֶחָפֵ֣ץ חַיִּ֑ים אֹהֵ֥ב יָ֝מִ֗ים לִרְא֥וֹת טֽוֹב: {יד} נְצֹ֣ר לְשׁוֹנְךָ֣ מֵרָ֑ע
וּ֝שְׂפָתֶ֗יךָ מִדַּבֵּ֥ר מִרְמָֽה: {טו} ס֣וּר מֵ֭רָע וַעֲשֵׂה-ט֑וֹב
בַּקֵּ֖שׁ שָׁל֣וֹם וְרָדְפֵֽהוּ: {טז} עֵינֵ֣י יְ֭הוָה אֶל-צַדִּיקִ֑ים
וְ֝אָזְנָ֗יו אֶל-שַׁוְעָתָֽם: {יז} פְּנֵ֣י יְ֭הוָה
בְּעֹ֣שֵׂי רָ֑ע לְהַכְרִ֖ית מֵאֶ֣רֶץ זִכְרָֽם: {יח} צָעֲק֣וּ וַיהוָ֣ה
שָׁמֵ֑עַ וּמִכָּל-צָ֝רוֹתָ֗ם
הִצִּילָֽם: {יט} קָר֣וֹב יְ֭הוָה
לְנִשְׁבְּרֵי-לֵ֑ב
וְֽאֶת-דַּכְּאֵי-ר֥וּחַ
יוֹשִֽׁיעַ: {כ} רַ֭בּוֹת רָע֣וֹת צַדִּ֑יק
וּ֝מִכֻּלָּ֗ם יַצִּילֶ֥נּוּ יְהוָֽה: {כא} שֹׁמֵ֥ר כָּל-עַצְמוֹתָ֑יו
אַחַ֥ת מֵ֝הֵ֗נָּה לֹ֣א נִשְׁבָּֽרָה: {כב} תְּמוֹתֵ֣ת רָשָׁ֣ע רָעָ֑ה
וְשֹׂנְאֵ֖י צַדִּ֣יק יֶאְשָֽׁמוּ: {כג} פּוֹדֶ֣ה יְ֭הוָה נֶ֣פֶשׁ
עֲבָדָ֑יו וְלֹ֥א יֶ֝אְשְׁמ֗וּ כָּֽל-הַחֹסִ֥ים
בּֽוֹ:
{א} לִשְׁלֹמֹ֨ה | אֱֽלֹהִ֗ים
מִ֭שְׁפָּטֶיךָ לְמֶ֣לֶךְ תֵּ֑ן וְצִדְקָתְךָ֥ לְבֶן-מֶֽלֶךְ: {ב} יָדִ֣ין עַמְּךָ֣ בְצֶ֑דֶק
וַעֲנִיֶּ֥יךָ בְמִשְׁפָּֽט: {ג} יִשְׂא֤וּ הָרִ֓ים
שָׁ֘ל֥וֹם לָעָ֑ם וּ֝גְבָע֗וֹת בִּצְדָקָֽה: {ד} יִשְׁפֹּ֤ט | עֲֽנִיֵּי-עָ֗ם
י֭וֹשִׁיעַ לִבְנֵ֣י אֶבְי֑וֹן וִֽידַכֵּ֣א עוֹשֵֽׁק: {ה} יִֽירָא֥וּךָ עִם-שָׁ֑מֶשׁ
וְלִפְנֵ֥י יָ֝רֵ֗חַ דּ֣וֹר דּוֹרִֽים: {ו} יֵ֭רֵד כְּמָטָ֣ר עַל-גֵּ֑ז
כִּ֝רְבִיבִ֗ים זַרְזִ֥יף אָֽרֶץ: {ז} יִֽפְרַח-בְּיָמָ֥יו
צַדִּ֑יק וְרֹ֥ב שָׁ֝ל֗וֹם עַד-בְּלִ֥י
יָרֵֽחַ: {ח} וְ֭יֵרְדְּ מִיָּ֣ם עַד-יָ֑ם
וּ֝מִנָּהָ֗ר עַד-אַפְסֵי-אָֽרֶץ: {ט} לְ֭פָנָיו יִכְרְע֣וּ
צִיִּ֑ים וְ֝אֹיְבָ֗יו עָפָ֥ר יְלַחֵֽכוּ: {י} מַלְכֵ֬י תַרְשִׁ֣ישׁ
וְ֭אִיִּים מִנְחָ֣ה יָשִׁ֑יבוּ מַלְכֵ֥י שְׁבָ֥א וּ֝סְבָ֗א אֶשְׁכָּ֥ר
יַקְרִֽיבוּ: {יא} וְיִשְׁתַּחֲווּ-ל֥וֹ כָל-מְלָכִ֑ים
כָּל-גּוֹיִ֥ם
יַֽעַבְדֽוּהוּ: {יב} כִּֽי-יַ֭צִּיל
אֶבְי֣וֹן מְשַׁוֵּ֑עַ וְ֝עָנִ֗י וְֽאֵין-עֹזֵ֥ר
לֽוֹ: {יג} יָ֭חֹס עַל-דַּ֣ל
וְאֶבְי֑וֹן וְנַפְשׁ֖וֹת אֶבְיוֹנִ֣ים יוֹשִֽׁיעַ: {יד} מִתּ֣וֹךְ וּ֭מֵחָמָס
יִגְאַ֣ל נַפְשָׁ֑ם וְיֵיקַ֖ר דָּמָ֣ם בְּעֵינָֽיו: {טו} וִיחִ֗י וְיִתֶּן-לוֹ֮
מִזְּהַ֪ב שְׁ֫בָ֥א וְיִתְפַּלֵּ֣ל בַּעֲד֣וֹ תָמִ֑יד כָּל-הַ֝יּ֗וֹם
יְבָרֲכֶֽנְהֽוּ: {טז} יְהִ֤י פִסַּת-בַּ֨ר | בָּאָרֶץ֮
בְּרֹ֪אשׁ הָ֫רִ֥ים יִרְעַ֣שׁ כַּלְּבָנ֣וֹן פִּרְי֑וֹ וְיָצִ֥יצוּ מֵ֝עִ֗יר
כְּעֵ֣שֶׂב הָאָֽרֶץ: {יז} יְהִ֤י שְׁמ֨וֹ לְֽעוֹלָ֗ם
לִפְנֵי-שֶׁמֶשׁ֮
(ינין) יִנּ֪וֹן
שְׁ֫מ֥וֹ וְיִתְבָּ֥רְכוּ ב֑וֹ כָּל-גּוֹיִ֥ם
יְאַשְּׁרֽוּהוּ: {יח} בָּר֤וּךְ | יְהוָ֣ה
אֱ֭לֹהִים אֱלֹהֵ֣י יִשְׂרָאֵ֑ל עֹשֵׂ֖ה נִפְלָא֣וֹת לְבַדּֽוֹ: {יט} וּבָר֤וּךְ | שֵׁ֥ם
כְּבוֹד֗וֹ לְע֫וֹלָ֥ם וְיִמָּלֵ֣א כְ֭בוֹדוֹ אֶת-כֹּ֥ל
הָאָ֗רֶץ אָ֘מֵ֥ן | וְאָמֵֽן: {כ} כָּלּ֥וּ תְפִלּ֑וֹת
דָּ֝וִ֗ד בֶּן-יִשָֽׁי:
אנא יי אלוהי ישראל, אהיה אשר אהיה, שליט בעליונים ובתחתונים,
קרוב לכל קוראך באמת ובתמים. מציל עני מחזק ממנו, ועני ואביון מגוזלו: קבל ושמע נא
את תפילתי כי יחיד ועני אני. וקבל קול תחנוני, והשלך אימה ופחד ורעד ורעש ובהלה
ומהומה ושאגה ותרדמה, ושגעון ועוורון וכל מיני דברים רעים. הכנע לכל איש ואשה
משונאי. יזיק ומזיק ולילין ולילתין ושדין ושדתין וכל כת דילהון {ורוחין דדכירין
שמהן ודלא דכירין שמהן וכל כת דילהון}. ולכל בריות שיקומו עלי לרעה ומבקשים רעתי
ויבואו להזיקני בשום נזק בעולם, הן נזק גוף והן נזק נשמה ונשמה לנשמתי הן בפועל,הן
במחשבות רעות לטרדני מן אהבתך ויראתך. ותצילני מכל פגע רע
ומכל גזרות קשות ורעות המרגשות ובאות לעולם. וליצרא העברה שיקום עלי להחטיא ולטמא
אותי עבד השם(פלוני) ישמרני צורי ויחייני בן (פלונית) אנא השם הגדול קר"ע
שט"ן ככתוב: {טו:טז} תִּפֹּ֨ל עֲלֵיהֶ֤ם אֵימָ֨תָה֙
וָפַ֔חַד בִּגְדֹ֥ל זְרֽוֹעֲךָ֖ יִדְּמ֣וּ כָּאָ֑בֶן: כאבן ידמו זרועך בגדול ופחד אימתה עליהם תפול: (פסוק זה לאמר 3 פעמים פנים ואחור) שלא יראוני ואם יראוני לא יזיקוני,כדיכתיב: {יט:יא} וְאֶת-הָֽאֲנָשִׁ֞ים
אֲשֶׁר-פֶּ֣תַח הַבַּ֗יִת הִכּוּ֙ בַּסַּנְוֵרִ֔ים מִקָּטֹ֖ן וְעַד-גָּד֑וֹל
וַיִּלְא֖וּ לִמְצֹ֥א הַפָּֽתַח: הפתח למצוא וילאו גדול ועד מקטון בסנוורים הכו הבית פתח
אשר האנשים ואת :(לאמר 3
פעמים) ואם יראוני אל יגיעוני. מלך המרומם געור בהם וסתום וחתום פיהם באבנא. וקצץ
ידיהם ורגליהם שלא יזיקוני ושלא יגרמו לי רעה. והפוך עצתם הרעה ממני שלא יבהלוני
ולא לכל אדם שעימי בין בבית (בין) בשדה , בין בים בין ביבשה, ולנפשי ולרוחי ונשמתי
ומאודי, ויהיה שמך הגדול הגיבור והנורא והאדיר והחזק שם המפורש של שם ע"ב
"ויסע" "ויבוא" "ויט"
עמי (פלוני) ישמרני צורי ויחייני בן (פלונית) ועם כל בני ביתי.
והיה עמי ולא עמהם ויבושו המה ולא אבוש אני. יחתו המה ואל אחת אני . יבושו שונאי
באימה ופחד ורעדה וחלחלה. ואני אשב לבטח אתך בשמחה וטוב לבב כי בך אני בוטח. והם
יפוצו כקש לפני רוח, כדיכתיב: קומה יי ויפוצו אויבך וינוסו משנאיך מפניך: {שיר למעלות אשא עיני}.
{א} שִׁ֗יר לַֽמַּ֫עֲל֥וֹת
אֶשָּׂ֣א עֵ֭ינַי אֶל-הֶהָרִ֑ים
מֵ֝אַ֗יִן יָבֹ֥א עֶזְרִֽי: {ב} עֶ֭זְרִי מֵעִ֣ם יְהוָ֑ה
עֹ֝שֵׂ֗ה שָׁמַ֥יִם וָאָֽרֶץ: {ג} אַל-יִתֵּ֣ן
לַמּ֣וֹט רַגְלֶ֑ךָ אַל-יָ֝נ֗וּם
שֹֽׁמְרֶֽךָ: {ד} הִנֵּ֣ה לֹֽא-יָ֭נוּם
וְלֹ֣א יִישָׁ֑ן שׁ֝וֹמֵ֗ר יִשְׂרָאֵֽל: {ה} יְהוָ֥ה שֹׁמְרֶ֑ךָ
יְהוָ֥ה צִ֝לְּךָ֗ עַל-יַ֥ד
יְמִינֶֽךָ: {ו} יוֹמָ֗ם הַשֶּׁ֥מֶשׁ לֹֽא-יַכֶּ֗כָּה
וְיָרֵ֥חַ בַּלָּֽיְלָה: {ז} יְֽהוָ֗ה יִשְׁמָרְךָ֥
מִכָּל-רָ֑ע
יִ֝שְׁמֹ֗ר אֶת-נַפְשֶֽׁךָ: {ח}
יְֽהוָ֗ה יִשְׁמָר-צֵאתְךָ֥ וּבוֹאֶ֑ךָ מֵֽ֝עַתָּ֗ה וְעַד-עוֹלָֽם:
(בקטע הבא תקנתי בסוגריים שתהיה הבקשה מאת השם יתברך)
בבקשה ממך מטטרו"ן
שר הפנים, ששמך כשם רבך. ועזריא"ל ורפא"ל ומיכא"ל וגבריא"ל
מלאכי השרת, שתעמדו לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, אלוהי האלוהים ואדוני
האדונים שתבקשו עלי רחמים מצד החן והחסד והרחמים לשמוע את תפילתי ואת תחנוני שיהיו
לרצון ומקובל בקדושה ובטהרה וכל המקטרגים יהיו מושפלים תחתי שלא יהיה להם רשות
לקרב בכל גבולי הן בעת תפילה הן בעת לימודי.הן בכל שאר צרכי. ו{מבקש אני מהשם יתברך} לעשות בקשתי. ולסלוח ולמחול לי על כל עוונותי וחטאתי ופשעי ואשמותי שחטאתי ושעויתי ושפשעתי )לפניך( לפניו.
בין באונס בין ברצון, בין בשוגג בין במזיד, בין בהרהור בין במחשבה, בין בגלגול זה
בן בגלגול אחר, אני עבד השם (פלוני) בן (פלונית).
(גם קטע זה לא נראה נאמן אלא הוספה בזמן האחרון)
ועשה למען שמך הגדול שם
המפורש שם של ע"ב :{יו"ד ה"י וי"ו ה"י, ושם של
מ"ה:} יו"ד ה"א וא"ו ה"א הקדושים והטהורים והמפוארים
והמפורשים בנקיות ובטהרה שתקחו את מפתחות החכמה והדעת והמפתח של הפרנסה וכלכלה
ורוח והצלה, ותכתירוני בהם כל ימי היותי על האדמה. ותהיה לי לעזר ולהועיל כל ימי
ויאיר קרני ומזלי כשמש בתקופת תמוז וכירח בחצי החודש במלואה. ותצליחני במעשי ובכל
דרכי ובכל דברי.ויהיו דברי מתוקים מדבש ונופת צופים באוזני כל שומעי דברי
והמזכירים יזכרוני לטוב כל הימים,אמן כן יהי רצון.
{ומבקש אני ממך
אהוביא"ל הממנה על האהבה ועל החבה, לבקש עלי רחמים מלפני מלך מלכי המלכים
הקדוש ברוך הוא, שתתנני לאהבה לחן ולחסד ולרחמים בעיניך ובעיני כל רואי ומאהבי בין
שהם על השמים או מתחת השמים, ותהיה השעה הזאת שאני מתפלל לפני הקדוש ברוך הוא עת
רצון ורחמים וישעוה וסליחה וכפרה ורפואה שלמה וחיים טובים ארוכים בבני חיי אריכי
ומזוני רויחי, בירושלים תבנה ותכונן עלי אני עבד השם (פב"פ) ישמרני צורי
ויחייני ועל כל בני ביתי אמן כן יהי רצון.
ומבקש אני ממך
מטטרו"ן עבד של יוצר, ששמך כשם רבך, לעשות חפצי ורצוני ואימתי מטלת על כל
הבריות, ושיזכירו אותי לטובה, ותהיה קומתי נאה ופני מזהירות, ותהיה תורתי שמורה
וערוכה בליבי, ולא אשכח דבר מכל אשר למדתי ושאני עתיד ללמד, ושיהיו חלומותי מישבים
עלי ותצילני מאדם רע ומעין הרע ותסגור פיות המדברים עלי עתק והחושבים רעתי, תפל
עליהם אימתה ופחד. כי אתה שומע תפלה ארארית"א רח"ש תמי"פ ברוך שומע
תפלה. אמן נצח סלה ועד.
נַ נַחְ נַחְמָ נַחְמָן מאומן
No comments:
Post a Comment